Το 208 αποτελεί ένα εμβληματικό μοντέλο στην γκάμα της Peugeot το οποίο μετά από μια επιτυχημένη εμπορική πορεία, αποκτά σήμερα μια εντελώς νέα διάσταση, με νέα σχεδίαση, τεχνολογίες αιχμής, οδηγική ευχαρίστηση και νέα κινητήρια σύνολα.

Η γκάμα του νέου Peugeot 208 περιλαμβάνει τρείς εκδόσεις εξοπλισμού (Active, Allure, GT) και πέντε επιλογές κινητήρων, συμπεριλαμβανομένης και της νέας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης των 156 ίππων, με αυτονομία 400χλμ. (WLTP), αλλά και των νέων εκδόσεων Hybrid 100 και 136.

Εμφάνιση

Το νέο 208 εξακολουθεί να έχει τις ίδιες συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις: 4,055 μ. μήκος, 1,745 μ. πλάτος (χωρίς τους καθρέφτες), 1,43 μ ύψος, ενώ η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ παραμένει αμετάβλητη στα 309 λίτρα (κάτω από την εταζέρα).

Βασικό αισθητικό χαρακτηριστικό του νέου 208 είναι η νέα φωτιστική υπογραφή της μάρκας εμπρός και πίσω. Στις εκδόσεις GT, το εντυπωσιακό αποτέλεσμα των τριών «ονύχων» εκτείνεται μέχρι τα full LED φωτιστικά σώματα, χρησιμοποιώντας τρεις ανεξάρτητες οπτικές μονάδες.

Όλα τα νέα 208 διαθέτουν το ολοκαίνουργιο μπροστινό μέρος, οδηγώντας το 208 στη νέα σχεδιαστική εποχή της μάρκας, με το νέο σήμα της μάρκας στο κέντρο του.

Το νέο 208 είναι διαθέσιμο σε επτά χρώματα αμαξώματος: Κίτρινο Agueda, Γκρί Selenium, Γκρι Artense, Μαύρο Perla, Λευκό Banquise, Κόκκινο Elixir και Μπλε Vertigo. Όλα τα νέα 208 διαθέτουν γυαλιστερά μαύρα καλύμματα στους εξωτερικούς καθρέπτες ανεξάρτητα από το χρώμα επιλογής για το αμάξωμα, και η έκδοση GT διατίθεται με στάνταρ μαύρα γυαλιστερά προστατευτικά «φρύδια» στους θόλους των τροχών (και προαιρετικά, μαύρη οροφή)

Επίσης, οι νέες ζάντες είναι ένα από τα βασικά στοιχεία της νέας σχεδίασης, παραπέμποντας στα ανατρεπτικά σχέδια των τροχών που προσφέρονται στο 408. Το νέο 208, προσφέρεται με πολλά νέα σχέδια ζαντώv, 16’’ ζάντες Monti, ή ζάντες αλουμινίου 16’’ (δίχρωμες με κοπή διαμαντιού Noma) ή 17’’ (δίχρωμες Yanaka με ενθέσεις κοπής διαμαντιού). Οι 4άκτινες ζάντες αλουμινίου διαθέτουν στο κέντρο τους το σήμα της μάρκας που κρύβει τα μπουλόνια των τροχών.

Στο πίσω μέρος, το λογότυπο της PEUGEOT βρίσκεται πλέον μόνο του,και εκτείνεται σε όλο το πλάτος της πόρτας του χώρου αποσκευών. Η δε ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου ξεχωρίζει και από το γράμμα “E” σε διχρωμία Μπλε και Λευκού.

Εσωτερικό

Το εσωτερικό του νέου 208 ενισχύεται από τις νέες υφασμάτινες ταπετσαρίες των καθισμάτων, ενώ διατίθεται (προαιρετικά στην έκδοση GT) και με νέα μαύρη ταπετσαρία από Alcantara με εμφανείς ραφές σε φωσφοριζέ απόχρωση Adamite Green. Η μεγάλη προσοχή και στην παραμικρή λεπτομέρεια της έκδοσης GT, γίνεται εμφανής από την επένδυση του ταμπλό και των υποβραχιόνιων, που διαθέτουν και αυτά κομψές εμφανείς ραφές σε απόχρωση Adamite Green.

Το i-Cockpit είναι ακόμα πιο προηγμένο τεχνολογικά, με δυνατότητες δικτύωσης και εργονομικό, ενώ εξακολουθεί να παραμένει ο πυρήνας της οδηγικής απόλαυσης που προσφέρει το νέο ηλεκτρικό E-208.

Ο πίνακας οργάνων βρίσκεται ιδανικά τοποθετημένος στο ύψος των ματιών του οδηγού, και διαθέτει ψηφιακή οθόνη στις εκδόσεις Allure και GT. Μεγάλη ψηφιακή, νέας σχεδίασης οθόνη των 10 ιντσών, ενώ η έκδοση GT διαθέτει οθόνη 3D στο βασικό εξοπλισμό. Ο οδηγός μπορεί να προσαρμόσει το χρώμα της οθόνης, καθώς και τη διάταξη και την παρουσίαση των πληροφοριών, σύμφωνα με τις προτιμήσεις του. Στην έκδοση Active, το νέο 208 διατηρεί τον αναλογικό πίνακα οργάνων με την έγχρωμη οθόνη των 3,5″.

Η μεγάλη κεντρική οθόνη αφής των 10 ιντσών είναι στάνταρ από το πρώτο επίπεδο εξοπλισμού, με αυτό το interface να διευκολύνει τον έλεγχο των τελευταίας γενιάς συστημάτων infotainment, i-Connect και i-Connect Advanced.

Στα νέα 208 Allure και GT, η κεντρική οθόνη διαθέτει τεχνολογία HD. Σε όλες τις εκδόσεις, τα «πλήκτρα πιάνου» βρίσκονται και πάλι κάτω από την κεντρική οθόνη εξασφαλίζοντας τη γρήγορη πρόσβαση στις βασικές λειτουργίες του συστήματος.

Στην καρδιά του i-Cockpit, το μικρό τιμόνι είναι το κύριο μέσο της οδηγικής απόλαυσης, προσφέροντας ευελιξία και ακρίβεια στους χειρισμούς. Το μικρό τιμόνι του νέου 208 ενσωματώνει το νέο σήμα της μάρκας στο κέντρο του και, όπου χρειάζεται, το νέο λογότυπο GT στο κάτω μέρος της στεφάνης του. Για καλύτερη εργονομία, ενσωματώνει τα χειριστήρια για το σύστημα πολυμέσων (ηχοσύστημα, τηλέφωνο) καθώς και του ελέγχου της έντασης και των φωνητικών εντολών.

Οι χρήστες του νέου 208 GT μπορούν να επιλέξουν από οκτώ διαφορετικά χρώματα εσωτερικού φωτισμού, με μερικά από αυτά να είναι εντελώς καινούργια.

Τα νέα 208 που είναι εξοπλισμένα με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, διαθέτουν νέο επιλογέα, για βελτιωμένη εργονομία, ενώ αυτά με το αυτόματο κιβώτιο έχουν διατηρήσει πρακτικό επιλογέα που παρουσιάστηκε την άνοιξη του 2022.

Νέο ηλεκτρικό Ε-208

Το νέο E-208 προσφέρει έναν νέο αμιγώς ηλεκτρικό κινητήρα 156 ίππων, όπου σε συνδυασμό με την μπαταρία των 51kWh, εξασφαλίζουν στο μοντέλο αυτονομία 400 (συνδυασμένος κύκλος WLTP). Με το μοντέλο διατίθεται στάνταρ ένας τριφασικός φορτιστής 11 kW, για ταχύτερη φόρτιση.
Οι εκτιμώμενοι χρόνοι φόρτισης από 20 έως 80% είναι μικρότεροι από 25 λεπτά από έναν ταχυφορτιστή (100 kW), 4 ώρες 30 λεπτά από ένα Wallbox (7,4 kW), και 10 ώρες και 30 λεπτά από μια ενισχυμένη παροχή (3,2 kW).

Νέες Υβριδικές κινητήριες μονάδες

Το νέο 208 προσφέρει δύο νέα κινητήρια σύνολα 48V Hybrid που συνδυάζονται με τον κινητήρα βενζίνης PureTech, αποδίδοντας 100 και 136 ίππους, σε συνδυασμό με το ηλεκτρικό 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6. Χάρη σε μια μπαταρία που φορτίζεται κατά την οδήγηση, αυτή η τεχνολογία προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές έως και 15% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, καθώς και μειωμένες εκπομπές ρύπων. Στην οδήγηση σε αστικό περιβάλλον, τα νέα υβριδικά 208 100e-DCS6 και 136 e-DCS6 μπορούν να κινηθούν περισσότερο από το 50% του χρόνου ως αμιγώς ηλεκτροκίνητα με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Για τους πελάτες που αναζητούν τις πιο προσιτές βενζινοκίνητες εκδόσεις, το νέο 208 προσφέρεται και με δύο οικονομικούς και αποδοτικούς κινητήρες:

  • PureTech 75: 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.2λ. ισχύος 75 ίππων, με σύστημα Stop & Start, και μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων.
  • PureTech 100: 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.2λ. ισχύος 100 ίππων, με σύστημα Stop & Start, και μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Τελευταίας γενιάς συστήματα συνδεσιμότητας

Το νέο 208 διατίθεται πλέον με το σύστημα i-Connect στο βασικό του εξοπλισμό, προαιρετικά στην έκδοση Allure διατίθεται με το σύστημα i-Connect Advanced και στάνταρ στην GT. Και τα δύο ελέγχονται από την κεντρική οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας των 10 ιντσών, η οποία είναι εύκολα προσαρμόσιμη, με λειτουργία multi-window με widget ή συντομεύσεις, πολύ εύκολη στη χρήση και με απόκριση όπως σε ένα smartphone.

Στο επάνω μέρος της οθόνης, ένα σταθερό banner εμφανίζει πληροφορίες για την εξωτερική θερμοκρασία, τον κλιματισμό, τη θέση στις σελίδες του widget, τα δεδομένα συνδεσιμότητας, τις ειδοποιήσεις και την ώρα.

Το σύστημα i-Connect προσφέρει δυνατότητες πλήρους δικτύωσης χάρη στη λειτουργία της ασύρματης αντιστοίχισης (Apple CarPlay/Android Auto), ενώ η εμπειρία είναι ακόμα πιο ολοκληρωμένη χάρη στο i-Connect Advanced που διαθέτει δικτυωμένη πλοήγηση TomTom υψηλής απόδοσης. Για ευκολότερη ανάγνωση, ο χάρτης εμφανίζεται σε ολόκληρη την οθόνη των 10 ιντσών.

Οι ενημερώσεις συστήματος πραγματοποιούνται χάρη στη λειτουργία “over the air”, ενώ στο i-Connect Advanced, ο ιφωνητικές εντολές ενεργοποιούνται με την αναγνώριση φυσικής ομιλίας.
Οι νέες εκδόσεις 208 Allure και GT διαθέτουν πλέον 2 θύρες USB στην κεντρική κονσόλα και δύο στο πίσω μέρος της, σύνολο 4.

Κάμερες υποβοήθησης παρκαρίσματος

Οι νέες μπροστινές και πίσω κάμερες υποβοήθησης στάθμευσης στο νέο 208, προσφέρουν εικόνα υψηλής ευκρίνειας. Ανάλογα με την έκδοση, η νέα μπροστινή κάμερα υψηλής ευκρίνειας (σε συνδυασμό με το σύστημα ελέγχου τυφλών σημείων) είναι πλέον προαιρετικά διαθέσιμη, παρέχοντας περιφερειακή ορατότητα 360° του άμεσου περιβάλλοντος του αυτοκινήτου, μια πολύτιμη βοήθεια στο παρκάρισμα.

Επιπλέον, το νέο 208 προσφέρει και πλήθος συστημάτων που κάνουν την οδήγηση ασφαλέστερη και ευκολότερη, όπως προσαρμοζόμενο cruise contro lμε λειτουργία Stop and Go και ρυθμιζόμενη απόσταση από το προπορευόμενο όχημα – Αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με προειδοποίηση επικείμενης σύγκρουσης – Διευρυμένη λειτουργία αναγνώρισης οδικής σήμανσης και εμφάνιση στον ψηφιακό πίνακα οργάνων – Ενεργό σύστημα προειδοποίησης εκτροπής από τη λωρίδα με επαναφορά του αυτοκινήτου στην επιλεγμένη λωρίδα – Προειδοποίηση απόσπασης προσοχής του οδηγού, που ανιχνεύει τη μείωση της προσοχής του οδηγού κατά την πολύωρη οδήγηση και σε ταχύτητες άνω των 65 χλμ/ώρα, αναλύοντας τις μικροκινήσεις του τιμονιού, καθώς και πολλά άλλα συστήματα προαιρετικά ή μη.