Ο Τιερί Νεβίλ με Hyundai προηγείται στη γενική κατάταξη του Ράλλυ Ακρόπολις μετά τη διεξαγωγή των πέντε σημερινών ειδικών διαδρομών, συνολικού μήκους 86,52 χιλιομέτρων. Ο Βέλγος οδηγός, ο οποίος είχε πανηγυρίσει πέρυσι τη νίκη στον ελληνικό αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC), ήταν ο ταχύτερος στην πρώτη σημερινή ειδική (Λουτράκι 1) και τέθηκε με το… καλημέρα επικεφαλής στη γενική κατάταξη, στην οποία διατηρήθηκε έως το τέλος της ημέρας, έχοντας προβάδισμα 2.8 δευτερολέπτων σε σχέση με τον Γάλλο οκτώ φορές πρωταθλητή οδηγών, Σεμπαστιάν Οζιέ (Toyota).
Με την κατάσταση των ειδικών μετά την κακοκαιρία Daniel να… προβληματίζει τους οδηγούς, καθώς άλλες διεξήχθησαν σε σκληρό χώμα και άλλες σε νωπό χώμα με λάσπη, ο Νεβίλ ήταν 3,4 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον Οζιέ και 3,9 από τον Τάνακ στην ειδική Λουτράκι 1 και κατάφερε να «σκαρφαλώσει» στην πρώτη θέση της γενικής. Μολονότι, όμως, στις επόμενες ειδικές επικράτησαν ο Κάλε Ροβάνπερα με Toyota (Πίσια), ο Οζιέ (Λουτράκι 2) και ο Οτ Τάνακ με Ford (Λιβαδειά, Ελάτεια), ο Βέλγος διατηρήθηκε επικεφαλής, έχοντας κάνει τη σωστή επιλογή μαλακών ελαστικών. Από την πλευρά του, ο Οζιέ εκμεταλλεύθηκε τη σειρά εκκίνησης και κατάφερε να διατηρηθεί κοντά στον Νεβίλ, την ώρα που ο Ροβάνπερα έχασε χρόνο, καθώς εκκινούσε πρώτος και «καθάριζε» το δρόμο για τους επόμενους, ενώ επέλεξε και τη σκληρή γόμα, με αποτέλεσμα να βρίσκεται πλέον 25,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Νεβίλ.
Δεν… έλειψαν τα προβλήματα για τους οδηγούς, καθώς ο Πιέρ-Λουί Λουμπέ (Ford) δεν εκκίνησε στην πρώτη σημερινή ειδική, ενώ ο Τάνακ δέχθηκε 3:40 λεπτά ποινής, λόγω καθυστερημένης άφιξης (22 λεπτά) στο time control της τέταρτης ειδικής, έπειτα από πρόβλημα που αντιμετώπισε με την αντλία νερού.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η τέταρτη ειδική διεκόπη για λόγους ασφαλείας μετά το πέρασμα των αυτοκινήτων της κατηγορίας Rally1, λόγω παρουσίας θεατών σε απαγορευμένες περιοχές.
Στο μεταξύ, ο Λάμπρος Αθανασούλας είναι ο ταχύτερος Έλληνας στο Ράλι Ακρόπολις, καθώς με το Hyundai i20 βρίσκεται 4 λεπτά και 56.5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Νεβίλ, ενώ ο Ιορδάνης Σερδερίδης με το εργοστασιακό Ford Puma Rally 1 Hybrid είναι οκτώ λεπτά και 4,7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Βέλγο.
Το Σάββατο (9/9) είναι η πιο… απαιτητική ημέρα του εφετινού Ράλι Ακρόπολις, καθώς είναι προγραμματισμένες έξι ειδικές (Παύλιανη 1 & 2, Καρούτες 1 & 2, Ελευθεροχώρι 1 & 2), συνολικού μήκους 141,52 χιλιομέτρων.
Η πρώτη δεκάδα της γενικής κατάταξης του Ράλι Ακρόπολις, μετά την ολοκλήρωση της σημερινής (8/9) ημέρας, έχει ως εξής:
- 1. Τιερί Νεβίλ (Βέλγιο/Hyundai) 55:10.4
- 2. Σεμπαστιάν Οζιέ (Γαλλία/Toyota) 55:13.2
- 3. Κάλε Ροβάνπερα (Φινλανδία/Toyota) 55:35.9
- 4. Έλφιν Έβανς (Μ. Βρετανία/Toyota) 55:41.4
- 5. Εσαπέκα Λάπι (Φινλανδία/Hyundai) 55:42.5
- 6. Τακαμότο Κατσούτα (Ιαπωνία/Toyota) 55:52.1
- 7. Ντάνι Σόρντο (Ισπανία/Hyundai) 55:59.0
- 8. Νικολάι Γκριάζιν (Ρωσία/Skoda) 58:27.1 –Κατηγορία WRC2–
- 9. Οτ Τάνακ (Εσθονία/Ford) 58:44.9
- 10. Γιοάν Ροσέλ (Γαλλία/Citroen) 58:56.7 –Κατηγορία WRC2–