Στόχος του ανεξάρτητου φορέα είναι οι απαιτήσεις να γίνουν σκληρότερες, για αυτό και επιβραβεύει high-tech συστήματα ασφάλειας.

Ένα από τα συστήματα αυτά είναι το RVM (Rear Vehicle Monitoring system) το οποίο φορά το Mazda3. Ουσιαστικά πρόκειται για μια γνώριμή μας τεχνολογία, καθώς το εν λόγω σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό αν κατά την αλλαγή λωρίδας υπάρχει κάποιο όχημα στην τυφλή του γωνία.

Η Mazda ήταν μια από τις πρώτες ιαπωνικές εταιρείες, που εφοδίασε με αυτό το σύστημα τα ευρωπαϊκά της μοντέλα (Mazda6 το 2008). Μάλιστα, σύμφωνα με στοιχεία της, το 5% των ατυχημάτων, γίνεται μεταξύ οχημάτων που κινούνται στην ίδια διεύθυνση και το 80% αυτών αφορά σε περιπτώσεις αλλαγής πορείας.

Το βραβείο «Euro NCAP Advance», όπως θα ονομάζεται, θα απονείμει ο ανεξάρτητος φορέας στην επερχόμενη έκθεση της Φρανκφούρτης. Αυτό, όμως που στην προκειμένη περίπτωση έχει σημασία, είναι ότι σύμφωνα με τον EuroNCAP στόχος είναι οι απαιτήσεις για τα πέντε αστέρια στο μέλλον να είναι πιο σκληρές. Έτσι, με το βραβείο «Euro NCAP Advance» ουσιαστικά ενθαρρύνει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να εφοδιάζουν τα μοντέλα τους με σύγχρονα, εξελιγμένα σύστημα ασφαλείας.

Πηγή: autotriti.gr