Αρνητικές αντιδράσεις ξέσπασαν στην Ιταλία με το νέο τουριστικό σποτ του υπουργείου Τουρισμού, καθώς η θεά Αφροδίτη απεικονίζεται ως σύγχρονη influencer και μεταξύ άλλων παρουσίασε ένα «ιταλικό τοπίο» που είναι στη Σλοβενία.
Το βίντεο, μέρος μιας καμπάνιας συνολικού ύψους 9 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο παρήχθη από τον όμιλο τηλεπικοινωνιών Armando Testa, χλευάστηκε σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ακόμη και πριν αποκαλυφθεί ότι πλάνα του βίντεο είχαν κινηματογραφηθεί σε περιοχές εκτός Ιταλίας.
Με τίτλο «Open to Meraviglia» (Ανοιχτοί στο Θαύμα), στο βίντεο παρουσιάζεται μια ψηφιοποιημένη influencer μορφή της Αφροδίτης, σύμβολο της ιταλικής τέχνης, όπως αυτή απεικονίζεται στον πίνακα «Η Γέννηση της Αφροδίτης» του Σάντρο Μποτιτσέλι.
Σε κάποια πλάνα εμφανίζεται μια ομάδα νεαρών να χαμογελούν σε ένα ηλιόλουστο αίθριο και να πίνουν κρασί σε αυτό που παρουσιάζεται ως ένα τυπικό ιταλικό σκηνικό.
Ωστόσο, ορισμένοι παρατήρησαν ότι το εν λόγω αίθριο βρίσκεται στην πραγματικότητα στην περιοχή Τσοτάρ της Σλοβενίας, κοντά στα ιταλικά σύνορα, και το μπουκάλι στο τραπέζι φέρει ετικέτα κρασιού Τσοτάρ.