Η έλλειψη ενσυναίσθησης απέναντι στους εργαζόμενους και ειδικά σε αυτούς που εργάζονται έξω στο δρόμο (διανομείς, κούριερ, ντελιβεράδες) είναι ένα φαινόμενο που πρέπει να εξαλειφθεί. Το φιλοδώρημα είναι μία πρακτική η οποία δεν μπορεί φυσικά να καλύψει όλες τις κακουχίες, ωστόσο κάνει τα πράγματα ελαφρώς καλύτερα

Μια γυναίκα που εργάζεται ως διανομέας στην DoorDash, αντέδρασε με έναν ιδιαίτερο τρόπο όταν ο πελάτης της άφησε πολύ μικρό φιλοδώρημα. Μάλιστα ανέβασε και ένα σχετικό βίντεο στο TikTok στο οποίο παραδέχθηκε ότι έφαγε την παραγγελία του πελάτη διότι δεν ήταν ικανοποιημένη με το φιλοδώρημα.

Ανάμεικτα τα συναισθήματα των χρηστών στο TikTok

https://www.tiktok.com/@saniahduh/video/7051013121187810606

Το βίντεο έγινε viral συγκεντρώνοντας περισσότερα από 13.000 likes. «Όταν ο πελάτης σου αφήνει μόνο 4 δολάρια για 30 λεπτά οδήγησης, τρως την παραγγελία του», είπε η νεαρή διανομέας.

Η χρήστης του TikTok, Saniah (@saniahduh) ισχυρίστηκε αργότερα στα σχόλια ότι η παραγγελία έγινε μέσω ενός πλαστού λογαριασμού DoorDash με μια ψεύτικη χρεωστική κάρτα.

«Ποιος τους είπε να παραγγείλουν φαγητό με ψεύτικο λογαριασμό DoorDash και ψεύτικη χρεωστική κάρτα απάτη και να μην μου δώσουν φιλοδώρημα ούτε 10 δολάρια ;», πρόσθεσε.

το βίντεο με την αποκάλυψή της προκάλεσε αρκετά σχόλια στο TikTok με έναν χρήστη να γράφει: «Κανείς δεν σε αναγκάζει να το αποδεχτείς. Πρώτα βλέπεις την πληρωμή και τα χιλιόμετρα και στη συνέχεια αποδέχεσαι την παραγγελία. Αυτός είναι ο λόγος που κάποιοι άνθρωποι δεν αφήνουν φιλοδώρημα».