Η Pfizer αναθεώρησε σήμερα ανοδικά τις προβλέψεις της για τις πωλήσεις του εμβολίου της κατά της Covid-19 για το σύνολο του έτους κατά 7,5% στα 36 δισ. δολάρια, καθώς υπογράφει συμφωνίες με χώρες για ενισχυτικές δόσεις και λαμβάνει εγκρίσεις για τη χρήση των εμβολίων της σε μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες.
Η εταιρία ανακοίνωσε επίσης ότι είναι σε σωστή τροχιά σε ό,τι αφορά την παράδοση 2,3 δισ. δόσεων εμβολίων, από τις περίπου 3 δισ. που σχεδιάζει να παρασκευάσει φέτος.
Λόγω μιας πρωτόγνωρης προσπάθειας ανοσοποίησης κατά της πανδημίας της COVID-19 σε όλο τον κόσμο, το εμβόλιο της Pfizer έγινε γρήγορα ένα από τα πλέον ευπώλητα προϊόντα στα 172 χρόνια ιστορίας της εταιρίας. Η εταιρεία μοιράζεται εξίσου τα έξοδα και τα κέρδη από το εμβόλιο με τον γερμανικό της εταίρο, την BioNTech.
Άλλες ανταγωνιστικές εταιρίες, όπως η Moderna και η Johnson & Johnson, έχουν, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, συναντήσει προβλήματα στην παραγωγή, πράγμα που βοήθησε την Pfizer να διευρύνει το προβάδισμά της στην υπογραφή συμφωνιών προμήθειας με διάφορες χώρες.
Η Pfizer κυκλοφορεί επίσης ενισχυτικές δόσεις του εμβολίου ενώ αναμένει την έκβαση συνεδρίασης των αμερικανικών ρυθμιστικών αρχών αργότερα σήμερα για τη χρήση των εμβολίων της σε παιδιά ηλικίας 5-11 ετών.
Το εμβόλιο έφερε πωλήσεις 13 δισ. δολαρίων το τρίτο τρίμηνο, ενώ αναλυτές ανέμεναν 10,88 δισ. δολάρια κατά μέσο όρο, σύμφωνα με έρευνα της Refinitiv.