Η Coca Cola στρέφει τα επιχειρηματικά της «νώτα» και στο γάλα, λανσάροντας στην αγορά το «Milka-Cola». Η πολυεθνική είναι έτοιμη να προωθήσει στο κοινό ένα ειδικά επεξεργασμένο γάλα το οποίο θα περιέχει 30% λιγότερη ζάχαρη, 50% περισσότερες πρωτεΐνες και ασβέστιο ενώ δεν θα περιέχει λακτόζη και θα κοστίσει κοστίζει διπλάσια από το κανονικό γάλα.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Sandy Douglas, στελέχους του ομίλου, το γάλα της Coca Cola θα έχει καλύτερη γεύση από το κανονικό, θα παράγεται σε ειδικές φάρμες και στη συνέχεια θα υπόκειται σε επεξεργασία μικροφιλτραρίσματος.
«Εμείς πάμε για να επενδύσουμε στην επιχείρηση γάλακτος και μέχρι να χτίσουμε το εμπορικό σήμα δεν θα «βρέξει χρήματα», τουλάχιστον για τα επόμενα δύο χρόνια. Αλλά όπως με τους χυμούς Simple, όταν κάτι το κάνεις καλά, «βρέχει» χρήματα αργότερα», συμπλήρωσε ο Douglas.