Τον επέλεξαν για τις τρίχες του, όχι για τις τρομοκρατικές… ικανότητες του. Ήταν ιδανικός για τα αποτριχωτικά προϊόντα που ήθελαν να διαφημίσουν.
Σε μια απίστευτη γκάφα υπέπεσαν οι υπεύθυνοι τουρκικής εταιρείας καλλυντικών. Έκαναν «μοντέλο» της διαφημιστικής καμπάνιας τους έναν διαβόητο αρχιτρομοκράτη της Αλ Κάιντα! Ο τριχωτός Khalid Sheikh Mohammed, στενός συνεργάτης του αρχηγού της οργάνωσης, Μπιν Λάντεν και «αρχιτέκτονας» της επίθεσης στους Δίδυμους Πύργους στις 11 Σεπτεμβρίου του 2001, έγινε το πρόσωπο της εκστρατείας για τα αποτριχωτικά καλλυντικά προϊόντα της τουρκικής εταιρείας, τα οποία υπόσχονται στους καταναλωτές να μην τους μείνει τρίχα…
Με το σλόγκαν «Οι τρίχες δεν θα φύγουν, αν απλά περιμένετε…» το διαφημιστικό δείχνει το προϊόν και δίπλα φιγουράρει ο πακιστανός «αξιωματούχος» της Αλ Κάιντα, ο οποίος μάλλον δεν έχει ιδέα ότι έγινε… μοντέλο, καθώς έχει συλληφθεί και κρατείται στις φυλακές του Γκουαντάναμο. Παράλληλα, βρίσκεται αντιμέτωπος με την ποινή του θανάτου, αν καταδικαστεί.
Όλα αυτά πάντως δεν έπαιξαν ρόλο για την τουρκική εταιρεία καλλυντικών. Μόλις βέβαια, οι ιθύνοντες της αντιλήφθηκαν τι είχε συμβεί προσπάθησαν να τα «μπαλώσουν». Ο εκπρόσωπος της εταιρείας, Mehmet Can Yıldız, δήλωσε στην Hurriyet Daily News ότι η εταιρεία του δεν γνώριζε ότι το πρόσωπο της διαφήμισης τους ήταν τρομοκράτης. Εξήγησε ότι βρήκαν τη φωτογραφία του σε μια τουρκική διαδικτυακή κοινότητα. Μάλιστα, τόνισε ότι την επέλεξαν καθώς την είδαν να… πρωταγωνιστεί σε πολλές δημοφιλείς χιουμοριστικές εικόνες, επειδή επρόκειτο για έναν τριχωτό άνδρα.
Βέβαια, δεν εξήγησε πως αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν μια φωτογραφία χωρίς να έχουν εξασφαλίσει τη συναίνεση του προσώπου που απεικονίζεται σε αυτή, ούτε τι θα γίνει αν ο έγκλειστος τρομοκράτης μάθει τι έγινε και ζητήσει αμοιβή.
Και ιδού ο αρχιτρομοκράτης-«μοντέλο»: