Στο έδαφος θα κρατήσουν τελικά και οι Singapore Airlines τα έντεκα αεροσκάφη της τύπου Airbus A380 που διαθέτουν στο στόλο τους, καθώς εκτιμάται πως ενδεχομένως δεν ήταν μεμονωμένο περιστατικό το πρόβλημα που δημιουργήθηκε σε αεροσκάφος της Qantas, θέτοντας σε κίνδυνο περισσότερους από 459 ανθρώπους.
Μετά την έκρηξη της μηχανής άνοιξε τρύπα και στο φτερό του αεροσκάφους και υπήρχε κίνδυνος να πάρει φωτιά από διαρροή καυσίμων. Την στιγμή που ο πιλότος προσπαθούσε να επιστρέψει στο αεροδρόμιο της Σιγκαπούρης και να κάνει αναγκαστική προσγείωση αντιμετώπιζε δυσκολίες στο να σβήσει και τη δεύτερη μηχανή και να αποτρέψει τον κίνδυνο φωτιάς από τη διαρροή καυσίμων.
Τις μηχανές των αεροπλάνων τύπου Airbus A380 για την Qantas, τη Lufthansa και την Singapore Airlines κατασκευάζει η Rolls Royce η οποία έκανε γνωστό ότι «προληπτικά» θα ελέγξει και τις 900 μηχανές τύπου Trent των συγκεκριμένων αεροσκαφών. Το συνδικάτο των μηχανικών της Qantas υποστηρίζει πως η επιμονή της εταιρίας να ελέγχει μηχανικά τα αεροσκάφη της και στο εξωτερικό δημιουργεί θέμα ασφαλείας, άποψη που απέρριψε η εταιρία.
Χθες το πρωί αεροσκάφος τύπου Airbus A380 της Qantas Airways που μετέφερε 459 επιβάτες και πλήρωμα αναγκάστηκε να σβήσει τον ένα κινητήρα του και να επιστρέψει στο αεροδρόμιο Τσανγκί της Σιγκαπούρης. Το A380, το μεγαλύτερο επιβατικό αεροσκάφος στον κόσμο, αντιμετώπισε προβλήματα στη μια μηχανή λίγο μετά την απογείωσή του.
Μετά το ατύχημα, η αυστραλιανή εταιρία αποφάσισε να καθηλώσει στο έδαφος όλα τα αεροσκάφη Α380.
Η Qantas δεν έχει υποστεί ποτέ μοιραίο δυστύχημα. Μια έκρηξη σε ένα 747-400 το 2008 είχε προκαλέσει μια μεγάλη τρύπα στο πλάι του αεροσκάφους, συμβάν που οι ερευνητές της υπηρεσίας ασφάλειας των πτήσεων της Αυστραλίας απέδωσαν σε μια φιάλη οξυγόνου.