Στροφή στις ηλεκτρονικές αγορές κάνουν οι καταναλωτές για να πετύχουν καλές αγορές.
Η Lyst αποκάλυψε στην πρόσφατη Ευρωπαϊκή Χάρτα Μόδας ότι οι γυναίκες στο Μονακό είναι εκείνες που ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα, αγοράζοντας ρούχα αξίας κατά μέσο όρο 900 δολαρίων μέσω ηλεκτρονικών αγορών.
Για λόγους σύγκρισης η χώρα με τον χαμηλότερο μέσο όρο είναι η Ισπανία, με 205 δολάρια, ενώ οι γυναίκες στην Τσεχική Δημοκρατία δαπανούν 304 δολάρια και οι γυναίκες στην Ιταλία 226 δολάρια σε ηλεκτρονικές αγορές.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι, κατά μέσο όρο, οι γυναίκες ξοδεύουν περισσότερα από τους άνδρες όταν αγοράζουν online ρούχα – εκτός από την Ιταλία όπου οι άνδρες δαπανούν κατά μέσο όρο 307 δολάρια (100 δολάρια περισσότερα απ’ όσα ξοδεύουν άνδρες σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες).
Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο, σύμφωνα με τη Lyst, είναι ότι οι γυναίκες είναι επίσης πιο πιθανό να ψωνίζουν κρυφά online στον χώρο εργασίας καθώς οι περισσότερες παραγγελίες τους γίνονται έως τις 5 μ.μ., ενώ οι άνδρες κατά μέσο όρο αγοράζουν προϊόντα στις 11 το βράδυ.