Οι Λάρι Πέιτζ και Σέρτζεϊ Μπριν έφτιαξαν τη μηχανή αναζήτησης και τη μετέτρεψαν σε εταιρία, μόνο που δεν ήξεραν καθόλου από επιχειρήσεις, καθώς ήταν διδακτορικοί φοιτητές πληροφορικής.
Κι έτσι έπρεπε να βρουν κάποιον και να τον κάνουν γενικό. Και τον βρήκαν τον Αύγουστο του 2001. Πουθενά αλλού από το Burning Man, το πιο σουρεαλιστικό, φαντασμαγορικό και άναρχο φεστιβάλ του κόσμου!
Γιατί τον αναζήτησαν όμως εκεί; Γιατί ήθελαν κάποιον που να ξέρει από δυναμική ομάδων.
Και το Burning Man είναι εδώ ο κατάλληλος χώρος, όπως αποφάνθηκε και πρόσφατη πανεπιστημιακή μελέτη της Οξφόρδης, καθώς το φεστιβάλ «αλλάζει τη συνείδηση με έναν πολύ συγκεκριμένο τρόπο, βάζοντας τους ανθρώπους σε ένα είδος ρευστής δυναμικής».
Σε μια κατάσταση δηλαδή όπου ο άνθρωπος λειτουργεί όσο καλύτερα μπορεί, κάνοντας έτσι την ομάδα να υπεραποδίδει. Σαν ένα πολύ καλό brainstorming δηλαδή, όπου οι ιδέες πέφτουν συνεχώς στο τραπέζι και το πράγμα γίνεται συνεχώς καλύτερο.
Οι Λάρι και Σέρτζεϊ ήταν θαμώνες του συγκεκριμένου φεστιβάλ, στο πιο φανατικό κοινό του μάλιστα, και συνήθιζαν να διακοσμούν για χρόνια το κεντρικό κτίριο της Google με φωτογραφίες υπαλλήλων τους από το Burning Man.
Αφού απέρριψαν καμιά πενηνταριά ανθρώπους, πέρασαν κάποια στιγμή από συνέντευξη τον Schmidt, τους άρεσε, περίμεναν όμως να τον συναντήσουν στο Burning Man για να δουν πώς θα ανταποκριθεί στις ιδιαίτερες συνθήκες αυτής της τρέλας καταμεσής της ερήμου.
Αυτό που έψαχναν να δουν ήταν αν θα μπορούσε να αφήσει στην άκρη το εγώ του και να γίνει ένα με την ομάδα. Και εκείνος πέρασε το τεστ και με το παραπάνω, απαρτίζοντας στη συνέχεια μια συνεργασία βγαλμένη από όνειρο…