Όσοι λατρεύουν την πίτσα θα ζήσουν έναν πρωτότυπο τρόπο παράδοσής της, αρχής γενομένης από το Χιούστον του Τέξας.
Στις 17 Ιουνίου η Domino’s ανακοίνωσε ότι εντός του έτους θα ξεκινήσει πιλοτικό πρόγραμμα ντελίβερι των εδεσμάτων της σε επιλεγμένους πελάτες με τον στόλο οχημάτων-ρομπότ της νεοφυούς επιχείρησης Nuro.
Οι επιλεγμένοι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να παραγγείλουν, διαδικτυακά, στην πιτσαρία που θα συμμετέχει στο πρόγραμμα, επιλέγοντας κατά πόσον επιθυμούν η παράδοση να γίνει με ένα από τα οχήματα-ρομπότ.
Μέσω της εφαρμογής της Domino’s θα μπορούν να ιχνηλατούν τη διαδρομή του οχήματος-ρομπότ και, όταν αυτό φτάσει, κάνοντας χρήση προσωπικού pin θα ξεκλειδώνουν το όχημα και θα παραλαμβάνουν την πίτσα τους.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Domino’s εξελίσσει καινούργιες τεχνολογίες για να αλλάξει την εμπειρία του ντελίβερι πίτσας. Πριν από δύο χρόνια εγκαινίασε μια πλατφόρμα διευκολύνοντας εργαζομένους στην ίδια επιχείρηση να τσατάρουν για το ποια πίτσα θα παραγγείλουν και να την παραγγέλνουν.
Προσφάτως παρουσίασε ένα ρομποτικό σκάνερ που ελέγχει την ποιότητα της πίτσας πριν αυτή αποσταλεί σε πελάτη από την πιτσαρία.
Από την πλευρά της, η Nuro -ιδρύθηκε το 2016 από δύο πρώην μηχανικούς της Google- ανακοίνωσε πέρυσι συνεργασία με την Kroger, τη μεγαλύτερη αλυσίδα σουπερμάρκετ στις ΗΠΑ, για ντελίβερι χωρίς ντελιβερά στην Πολιτεία της Αριζόνα.