Η αγάπη του ηγέτη της ναζιστικής Γερμανίας για τη ζωγραφική είναι γνωστή. Όπως και ότι ο ίδιος σε νεαρή ηλικία ήθελε να γίνει ζωγράφος. Πριν από λίγες μέρες διατέθηκε προς πώληση –και σύμφωνα με πληροφορίες πουλήθηκε- από οίκο δημοπρασιών της Νυρεμβέργης ελαιογραφία, η οποία αποδίδεται στον ίδιο τον Αδόλφο Χίτλερ. Η τιμή της ανήλθε στα 60.000 ευρώ (74.000 δολάρια) Το «Πορτραίτο κοριτσιού», όπως είναι ο τίτλος του πίνακα, έχει διαστάσεις 63Χ48 εκατοστά και απεικονίζει μια γυναίκα σε ρουστίκ φόντο, ντυμένη με ανάλαφρο, εμπριμέ φόρεμα και καπέλο. Η γυναίκα αυτή φέρεται να είναι η Σαρλότ Λομπζουά, η οποία σύμφωνα με μελετητές ενδέχεται να ήταν ερωμένη του Χίτλερ κατά την περίοδο που αυτός ήταν στρατιώτης στον γερμανικό στρατό εν έτει 1916. Μάλιστα ο γιος της, ο Ζαν Μαρί Λορέ, είχε στο παρελθόν υποστηρίξει ότι ήταν παιδί του Χίτλερ και της Σαρλότ. Ο Λορέ μάλιστα έδωσε στην αυτοβιογραφία του τον εξής τίτλο: «Το όνομα του πατέρα σου ήταν Χίτλερ» (Τοn père s’ appellait Hitler). Καλλιτεχνική υπογραφή «Χίτλερ» To «Πορτραίτο κοριτσιού» αγοράστηκε από έναν Φλαμανδό βιομήχανο πριν από 50 χρόνια σύμφωνα με τον γερμανικό οίκο δημοπρασιών Weidler, που έβγαλε τον επίμαχο πίνακα στο σφυρί. Ο ίδιος οίκος αναφέρει επίσης ότι διαθέτει έγγραφα που αποδεικνύουν ότι ο ίδιος πίνακας έχει στο παρελθόν εκτεθεί σε διάφορες γκαλερί της Ιαπωνίας. Επίσης, σύμφωνα με δημοσίευμα της deutsche welle, ο οίκος Weidler επικαλείται τον ιστορικό Βέρνερ Μάζερ, ιστορικό και μελετητή του Χίτλερ, σύμφωνα με τον οποίο αποκλείεται η Σαρλότ Λομπζουά να είχε μείνει έγγυος από τον Χίτλερ. Ο Μάζερ αποκλείει έτσι ότι ο Ζαν Μαρί Λορέ ήταν το άγνωστο παιδί του Χίτλερ. Αξίζει να σημειωθεί ότι και τo 2015 ο οίκος δημοπρασιών της Νυρεμβέργης είχε πουλήσει πίνακα με το Παλάτι του Νοϊσβάνσταϊν, ο οποίος αποδίδεται επίσης στον ηγέτη του εθνικοσοσιαλιστικού καθεστώτος. Εκείνος ο πίνακας είχε δημοπρατηθεί για 100.000 ευρώ και έφερε επίσης την υπογραφή «Χίτλερ». Σύμφωνα, τέλος, με ειδικούς ο Χίτλερ προσπάθησε τη δεκαετία του 1920 να ξεκινήσει καριέρα ζωγράφου, ωστόσο δεν τα κατάφερε. Επειδή μάλιστα δεν είχε αναπτύξει το δικό του στιλ, είναι μέχρι σήμερα δύσκολο να εξακριβωθεί τόσο η αυθεντικότητα των έργων όσο και το γνήσιο της υπογραφής του.