Το Brief Encounter Cafe, στην περιοχή Bellevue στην Ουάσινγκτον των ΗΠΑ είναι ένα μικρό και συνηθισμένο καφέ-εστιατόριο το οποίο όμως έχει συνταγές που το έχει θέσει ανάμεσα στα πιο αγαπητά των Αμερικάνων. Οι τακτικοί πελάτες είναι πολλοί και το προσωπικό φροντίζει να είναι φιλικό και φιλόξενο.
Όλα κυλούσαν σαν μία οποιαδήποτε μέρα όταν ένας από τους υπαλλήλους πήγε να μαζέψει το τραπέζι ενός πελάτη, που μόλις είχε τελειώσει το γεύμα του, αλλά μόλις είδε την απόδειξη πληρωμής, έμεινε με το στόμα ανοιχτό.
Ο λογαριασμός του άγνωστου πελάτη ήταν μόλις 39,6 δολάρια, αλλά εκείνος είχε αφήσει ως φιλοδώρημα στους εργαζομένους, το ποσό των… 3.000 δολαρίων.
Στην αρχή όλοι νόμισαν πως έχει γίνει κάποιο λάθος. Όταν όμως κοίταξαν την πίσω πλευρά της απόδειξης παρατήρησαν ότι όχι μόνο δεν ήταν λάθος αλλά ο γενναιόδωρος πελάτης ήταν ο Dwane Clark, διευθυντής μίας κτηματομεσιτικής εταιρείας ο οποίος θέλησε με τον τρόπο του να δείξει την αλληλεγγύη του στους εργαζομένους. Σύμφωνα με την Daily Mail ο Clark είχε γνωρίσει από πρώτο χέρι τις συνθήκες εργασίας των υπαλλήλων σε καφέ κι εστιατόρια, και με την κίνησή του θέλησε να συμβάλλει ώστε οι τελευταίοι να απολαύσουν όσο το δυνατόν περισσότερο τις επερχόμενες γιορτές.