Στη «γλώσσα» των υπαλλήλων που αναζητεί αποφάσισε να μιλήσει η αμερικανική υπηρεσία πληροφοριών GCHQ αντί για τη συνηθισμένη αγγελία αναζήτησης προσωπικού. Καλεί λοιπόν τους ενδιαφερόμενους να λύσουν έναν κώδικα που μπορούν να βρουν σε ιστοσελίδα της υπηρεσίας αλλά και στα social media.
Καλεί δηλαδή τους φερέλπιδες χάκερ να σκεφτούν έναν αλγόριθμο για να αποκρυπτογραφήσουν το κείμενο.
Η καμπάνια της GCHQ έχει στόχο να κάνει το προφίλ της εταιρείας πιο ελκυστικό σε μία ομάδα κοινού που θα ήταν δύσκολο να προσεγγιστεί αλλιώς.
«Η ομάδα-στόχος γι’ αυτή τη συγκεκριμένη καμπάνια δεν είναι αυτή που θα μπορούσε να ενδιαφερθεί για μία παραδοσιακή διαφημιστική μέθοδο και μπορεί να μην γνωρίζει πως η GCHQ ψάχνει αυτού του είδους τους συνεργάτες», είπε εκπρόσωπός της.
Ο διαγωνισμός άρχισε με μυστικότητα στις 3 Νοεμβρίου και θα συνεχιστεί έως τις 12 Δεκεμβρίου.
Σύμφωνα με την GCHQ, μόλις κάποιος λύσει τον κώδικα θα του δοθεί μία λέξη-κλειδί για να την συμπληρώσει σε ένα ειδικό πεδίο και στη συνέχεια θα ανακατευθυνθεί στην ιστοσελίδα της εταιρείας για την αναζήτηση προσωπικού.
Πάντως η υπηρεσία ξεκαθάρισε πως όποιος έχει προηγουμένως «χακάρει» σελίδες παράνομα αποκλείεται από τη διαδικασία.