Βαρεθήκατε να στέλνετε τις ίδιες χριστουγεννιάτικες κάρτες κάθε χρόνο; Αυτός ο νεαρός έχει τη λύση!
Ο 22χρονος επιχειρηματίας Adrian Nantchev είχε τη φαεινή ιδέα να γράφει προσωποποιημένα μηνύματα πάνω σε πατάτες για όποιον του το ζητήσει και να τις στέλνει. Τι κερδίζει από αυτό; Περίπου 1.000 λίρες την εβδομάδα, δηλαδή σχεδόν 1.400 ευρώ! Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι έχει βγάλει περισσότερες από 12.000 λίρες σε τρεις μήνες από την έναρξη των επιχειρήσεων του.
Ο Adrian, από Wolverhampton της Βρετανίας σκέφτηκε αυτή την ιδέα μιμούμενος μια παρόμοια «επιχείρηση» στις ΗΠΑ. Πλέον έχει γεμίσει με παραγγελίες στις οποίες του ζητούν να γράφει διάφορα μηνύματα πάνω σε baby πατάτες και να τις στέλνει με το ταχυδρομείο. Ο ίδιος αποκαλύπτει ότι στέλνει περίπου τριάντα πατάτες με το ταχυδρομείο κάθε μέρα με χρέωση έως και 5,99 λίρες. Όπως λέει ο ίδιος έχει τόσες παραγγελίες ώστε ουσιαστικά είναι μια δουλειά πλήρους απασχόλησης που του αφήνει λίγο ελεύθερο χρόνο!
Ο ίδιος δήλωσε στη βρετανική Mirror: «Η όλη ιδέα ήρθε εντελώς τυχαία. Όταν είδα μια παρόμοια επιχείρηση με μηνύματα σε πατάτες στην Αμερική σκέφτηκα, γιατί να μην προσπαθήσουμε να κάνουμε κάτι τέτοιο και στο Ηνωμένο Βασίλειο. Οι άνθρωποι μπορεί να βαριούνται να λαμβάνουν κάθε χρόνο μια παρόμοια κάρτα. Μια πατάτα είναι πιο συναρπαστική. Μερικά από τα μηνύματα που παίρνω είναι ξεκαρδιστικά. Άλλοι στέλνουν ευχές γενεθλίων. Είναι όλα πολύ ανάλαφρο και αστείο».
Τα μηνύματα γράφονται με μαρκαδόρο πάνω στις πατάτες οι οποίες στη συνέχεια τοποθετούνται σε φακέλους και αποστέλλονται με ταχυδρομείο από τον νέο επιχειρηματία. Ο ίδιος αναφέρει επιπλέον «Η επιχείρηση ανθεί. Οι άνθρωποι αγαπούν πολύ αυτή την ιδέα και όσοι τη λαμβάνουν ξαφνιάζονται. Γιατί κάποιος να θέλει μια βαρετή κάρτα μέσα στο γραμματοκιβώτιο του όταν μπορεί να πάρει μια «εξατομικευμένη» πατάτα;
Ο Adrian λέει πως μελλοντικά θα ήθελε το δικό του γραφείο με προσωπικό που να τον βοηθάει να γράφει τα μηνύματα. «Το να δουλεύω με πατάτες όλη μέρα δεν με έχει κάνει να βαριέμαι και αν μη τι άλλο, νομίζω ότι είναι τώρα το αγαπημένο μου λαχανικό.» προσθέτει.
Τώρα για ποιο λόγο να επιλέξει κανείς να κάνει μια παραγγελία στον νεαρό επιχειρηματία και να μην γράψει το μήνυμα μόνος του είναι άξιο απορίας.