Το παλιό γνωστό ρητό ότι το «σεξ πουλάει» σε διάφορους τομείς με τη διαφήμιση να είναι ένας από αυτούς, είναι ευρέως αποδεκτό. Ωστόσο, νέα έρευνα αποκαλύπτει τον διαφορετικό τρόπο με τον οποίο άντρες και γυναίκες προσεγγίζουν μια πιο σέξι φωτογράφιση για τις ανάγκες διαφήμισης.
Σύμφωνα με την έρευνα, οι άντρες εστιάζουν περισσότερο στο πρόσωπο μιας γυναίκας παρά στο σώμα της. Για του λόγου του αληθές, οι ερευνητές χρησιμοποίησαν δύο διαφημίσεις, μια από γνωστή αλυσίδα ρούχων και μια από αθλητική εταιρεία όπου το μοντέλο εμφανίζεται γυμνό, φορώντας μόνο τα παπούτσια, για να διαπιστώσουν που πέφτει το βλέμμα του άντρα και που της γυναίκας.
Τα χρώματα συμβολίζουν τα σημεία που κοιτάζουν περισσότεροι οι άντρες και οι γυναίκες. Στην αριστερή φωτογραφία απεικονίζονται οι αντιδράσεις των αντρών και στη δεξιά των γυναικών. Το κόκκινο χρώμα συμβολίζει το σημείο της φωτογραφίας που συγκεντρώνει τη μεγαλύτερη προσοχή και το πράσινο τη λιγότερη. Όπως διαπιστώνεται, και τα δύο φύλα προσέχουν το πρόσωπο με τη διαφορά ότι οι γυναίκες δείχνουν να ενδιαφέρονται περισσότερο για τη γυμνασμένη κοιλιά του μοντέλου και την τιμή του μπικίνι.
Αντίθετα με το τι θα περίμενε κανείς, οι γυναίκες και όχι οι άντρες κοιτούν πρώτα το στήθος της κοπέλας. Τα νούμερα συμβολίζουν τη σειρά με την οποία άντρες και γυναίκες κοιτούν τα διάφορα σημεία του σώματος.
‘Ασχημα τα νέα για την εταιρεία αθλητικών. Σύμφωνα με την έρευνα, τα παπούτσια ήταν το τελευταίο πράγμα που πρόσεξαν τόσο οι άντρες όσο και οι γυναίκες. Βλέπουμε μάλιστα ότι και τα δύο φύλα εστίασαν αρχικά στο πρόσωπο και στη συνέχεια στο σώμα.