Το Tommy Hilfiger group, το οποίο ανήκει στην PVH Corp., ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει σε συνεργασία με το Twitter, το Twitter Halo κατά τη διάρκεια του Fashion Show για την άνοιξη του 2016, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στο Pier 36 στη Νέα Υόρκη, τη Δευτέρα, 14 Σεπτεμβρίου στις 11 το πρωί (ώρα Νέας Υόρκης).

Το «Twitter Halo» είναι μία multi-camera συσκευή που καταγράφει μοναδικό video 360 μοιρών το οποίο μπορεί να μοιραστεί μέσω Twitter σε πραγματικό χρόνο.

«Όλο και περισσότερο ενεργοποιούμαστε μέσω από την ψηφιακή τεχνολογία και καινοτομία που έχει μετατρέψει την εμπειρία του show για εμάς και το κοινό μας» δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Για το fashion show μας για την άνοιξη του 2016, θα χτίσουμε πάνω σε αυτή την ενέργεια που θα παρουσιάσει πρώτη τα looks από την συλογή χρησιμοποιώντας την τεχνολογία του “Twitter Halo” το οποίο θα λανσαριστεί για πρώτη φορά σε παγκόσμιο επίπεδο στο δικό μας Spring 2016 fashion show».

«Η μακροχρόνια σχέση ανάμεσα στο Twitter και τον Tommy Hilfiger χρονολογείται από το 2013 και συνεχίζει να είναι δυνατή», δήλωσε η Ashley Vinson, Head of Brand Strategy του Twitter. «Η μόδα και το Twitter πηγαίνουν χέρι-χέρι και η Tommy Hilfiger είναι ένα brand που είναι σταθερά μπροστά από τις εξελίξεις όταν πρόκειται για την εφαρμογή δημιουργικών χρήσεων του Twitter».

Οι προηγούμενες συνεργασίες ανάμεσα στην Tommy Hilfiger και το Twitter περιελάμβαν το «Twitter Mirror» στο Fall 2015 Hilfiger Collection runway show, το οποίο απέσπασε posts από  την Rita Ora και την Gigi Habib και το εξαιρετικά δημοφιλές «Vine 360 Booth» το οποίο βρέθηκε backstage στο Spring 2015 Runway Show του brand και δημιούργησε ευρέως διαδεδομένα post από τις Kendall Jenner, Georgia May Jagger και Alexa Chung και άλλων πολλών ακόμα.

«Τα τελευταία δύο χρόνια έχουμε συνεργαστεί επιτυχημένα με το Twitter σε μία σειρά από projects που έχουμε κερδίσει, ενθουσιάσει και εμπνεύσει τους καταναλωτές μας», δήλωσε ο Avery Baker, Chief Brand and Marketing Officer του Tommy Hilfiger. «Η δουλειά μας με το Twitter αυτή τη σεζόν χτίζει στην διάδοση της πρωτοποριακής ιδέας να παρουσιάσουμε το “Twitter Halo” κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης. Καθώς το τοπίο της λιανικής μετατοπίζεται και οι προσδοκίες των καταναλωτών εξελίσσονται, έχουμε επικεντρωθεί στο να γνωστοποιήσουμε τις παρουσιάσεις μας και τις νέες συλλογές μέσα από πιο καινοτόμα, πρωτότυπα και συναρπαστικά κανάλια και ανυπομονούμε να συνεχίσουμε να χτίζουμε πάνω στο πάθος μας για το σύμπτηξη της μόδας με την τεχνολογία».

Περισσότερες λεπτομέρειες για το πλήρες ψηφιακό πρόγραμμα του brand Tommy Hilfiger θα ανακοινωθούν κατά τη διάρκειας της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης για την Άνοιξη του 2016.