Εφιαλτικό αποδείχτηκε το ταξίδι για ένα ζευγάρι που επέλεξε να πετάξει από το Παρίσι στη Σιγκαπούρη, καθώς κατά τη διάρκεια της πτήσης που κράτησε 13 ώρες, έκατσε δίπλα σε ένα σκύλο οδηγό που πέρδονταν.

Η Gill και ο Warren Press από τη Νέα Ζηλανδία είχαν κλείσει δύο premium οικονομικές θέσεις σε μια πτήση της Singapore Airlines, αλλά δεν γνώριζαν πως θα κάτσουν δίπλα σε ένα τετράποδο, έγραψε το Business Insider.

«Ακούσαμε ένα θόρυβο, σαν βαρύ ρουθούνισμα. Νομίζαμε ότι ήταν τηλέφωνο, αλλά τελικά είδαμε ένα σκύλο», είπε το ζευγάρι, προσθέτοντας ότι το ζώο ξεκίνησε να πέρδεται συνεχώς μετά την απογείωση, ενώ του έτρεχαν και τα σάλια. Τελικά, έκαναν παράπονα στην αεροσυνοδό και η γυναίκα τους τοποθέτησε στην οικονομική θέση, διαφορετική από εκείνη που έκλεισαν.

Όταν έφτασαν στον προορισμό τους ζήτησαν επιστροφή χρημάτων για «τη δυσάρεστη εμπειρία», αλλά έλαβαν ως αποζημίωση δύο επιταγές αξίας 73 ευρώ η κάθε μία. Ωστόσο, το ζευγάρι έμεινε ανικανοποίητο και επανέλαβε το αίτημα του, για να πάρει δύο ταξιδιωτικές επιταγές αξίας 118 δολαρίων η κάθε μία.

Η Singapore Airlines τοποθετούμενη για το ζήτημα, εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία ζήτησε συγγνώμη, σημειώνοντας ότι προσπαθεί να ενημερώνει τους επιβάτες που πρόκειται να καθίσουν δίπλα σε σκύλους οδηγούς.

«Η SIA προσπαθεί να ενημερώνει τους πελάτες που μπορεί να κάθονται δίπλα σε σκύλο οδηγό. Σε περιπτώσεις όπου οι πελάτες που κάθονται δίπλα σε σκύλο οδηγό ζητούν να μετακινηθούν, θα βοηθήσουμε να επανατοποθετηθούν εντός της ίδιας καμπίνας, εάν ο χώρος το επιτρέπει. Σε αυτή την περίπτωση, δεν μπορέσαμε να μετακινήσουμε τον κύριο και την κυρία Press εντός της ίδιας καμπίνας, καθώς η καμπίνα της Premium Economy Class ήταν γεμάτη», ανέφερε η ανακοίνωση της αεροπορικής εταιρείας.