Η Emirates ζήτησε επίσημα συγγνώμη από τους επιβάτες της για το χάος που προκλήθηκε στο αεροδρόμιο του Ντουμπάι εξαιτίας της θεομηνίας, που έπληξε τον Αραβικό Κόλπο, και ανακοίνωσε ότι θα επιστρέψει όλες τις αποσκευές τους.
Ο πρόεδρος της αεροπορικής εταιρείας, Sir Tim Clark, σε επιστολή που έδωσε στη δημοσιότητα, ανέφερε ότι έχει συγκροτηθεί ειδική ομάδα και πως όσοι εγκλωβίστηκαν στο αεροδρόμιο άφησαν πίσω τους συνολικά 30.000 αποσκευές.
«Ζητάμε ειλικρινά συγγνώμη από κάθε πελάτη, του οποίου τα ταξιδιωτικά σχέδια διαταράχθηκαν», ανέφερε στην επιστολή, σύμφωνα με την ειδησεογραφική ιστοσελίδα independent.co.uk.
«Αναγνωρίζουμε και κατανοούμε την απογοήτευση των πελατών μας εξαιτίας της συμφόρησης, της έλλειψης πληροφοριών και της σύγχυσης στους τερματικούς σταθμούς. Αναγνωρίζουμε ότι οι μεγάλες ουρές και οι χρόνοι αναμονής ήταν απαράδεκτοι», πρόσθεσε στη συνέχεια.
«Συγκροτήσαμε μια ομάδα εργασίας, για να ταξινομήσουμε και να παραδώσουμε στους ιδιοκτήτες τις περίπου 30.000 αποσκευές που έχουν απομείνει», σημείωσε ο Sir Tim Clark στην επιστολή και ανέφερε πως «θα μας χρειαστούν μερικές ημέρες ακόμη… Ζητάμε την υπομονή και την κατανόηση των πελατών μας».