H Pamela Anderson, για αρκετούς μήνες, δεν χρησιμοποιούσε καθόλου makeup στο πρόσωπό της. Υιοθέτησε την no makeup τάση και εμφανίστηκε έτσι σε πάρα πολλά events και επιδείξεις μόδας, κάνοντας αίσθηση με την επιλογή της, καθώς το sex symbol των 90s είχε ταυτιστεί με το έντονο μακιγιάζ, το οποίο φορούσε ακόμη και όταν έτρεχε με το iconic κόκκινο μαγιό της στην παραλία, την περίοδο που πρωταγωνιστούσε στη σειρά «Baywatch».
H Pamela Anderson φωτογραφήθηκε χωρίς makeup από την εβδομάδα μόδας του Παρισιού μέχρι και την διαφημιστική καμπάνια της Proenza Schouler και έσπασε τη συνήθειά της μόλις πριν από λίγες ημέρες όταν εμφανίστηκε στο κόκκινο χαλί του Met Gala 2024, όπου και την είδαμε και πάλι βαμμένη.
Ωστόσο, όλο το χρονικό διάστημα που η Pamela Anderson δεν φορούσε ίχνος makeup, έβαζε ανελλιπώς ένα lip balm, το οποίο ανακάλυψε όταν της το δάνεισε για να το δοκιμάσει η σύντροφος του γιου της, Dylan. Μάλιστα, το εκτίμησε τόσο πολύ που αποφάσισε να επενδύσει στην εταιρία Sonsie η οποία και το λανσάρει, όντας πλέον ιδιοκτήτριά της. Το συγκεκριμένο beauty brand ιδρύθηκε πέρυσι το καλοκαίρι από την blogger Marie von Behrens-Felipe και μέχρι στιγμής διαθέτει τρία προϊόντα: έναν ορό, μία μάσκα και το lip balm που κοστίζει 22 δολάρια.