Μπορεί άραγε μια διαφήμιση να είναι έργο τέχνης; Ειδικά όταν πρόκειται για την ανασκόπηση στην ιστορία μιας εταιρείας τα δημιουργήματα της οποίας από πολλούς χαρακτηρίζονται ως «έργα τέχνης» τότε μάλλον η απάντηση είναι καταφατική.
Πόσο μάλλον όταν για τη δημιουργία της διαφήμισης που έχει συνολική διάρκεια 3,5 λεπτά, χρειάστηκαν πάνω από 5 εκατ. δολάρια και 2 χρόνια γυρισμάτων σε Παρίσι, Πράγμα, Ισπανία…
Ο λόγος για το διαφημιστικό σποτ της διάσημης γαλλικής εταιρείας κοσμημάτων και ρολογιών Cartier. Ο τίτλος του είναι παρμένος από τα ελληνικά: «L’Odyssée de Cartier».
Στο σποτ επιχειρείται μια αναδρομή στην ιστορία 165 ετών, την «οδύσσεια» του οίκου με ορισμένες από τις γνωστότερες δημιουργίες του.
Η περιήγηση γίνεται μέσα από τη φιγούρα ενός πάνθηρα τον οποίο και βλέπουμε να ταξιδεύει από την πόλη του φωτός, στη Ρωσία, την Κίνα και την Ινδία.
Οι προδιαγραφές του σποτ, όπως γίνεται φανερό βλέποντάς το είναι καθαρά κινηματογραφικές με πλήθος ειδικών εφέ.
Δείτε το διαφημιστικό σποτ…