Μια βρετανική εταιρεία θέλησε να κάνει τη διαφορά από τα χιλιάδες ημερολόγια που βγαίνουν κάθε χρόνο με πρωταγωνιστές άνδρες και γυναίκες. Οι σέξι πόζες έγιναν όχι από μοντέλα αλλά από κοτόπουλα.
Πίσω από την ιδέα βρίσκεται η «Happy Egg», η οποία συναισθάνθηκε την μοναξιά που βιώνουν τα κοτόπουλα αυτές τις μέρες, καθώς -όπως επισημαίνει- χιλιάδες «φιλαράκια» τους οδηγούνται μαζικά στο τραπέζι μας!
Πάνω από 100 κοτόπουλα πήραν, λοιπόν, μέρος στις οντισιόν, για να βρεθούν τα 12 που απαθανάτισε ο φωτογράφος μόδας Nathan Pask.