Σεισμό στην κυριολεξία προκαλούν οι Swifties, οι φανατικοί θαυμαστές της Τέιλορ Σουίφτ στις εμφανίσεις της ανά την Αμερική. Στις 22 και τις 23 Ιουλίου η ποπ σταρ τραγούδησε στο Σιάτλ, στο πλαίσιο της περιοδείας της Eras – της πρώτης της περιοδείας εδώ και πέντε χρόνια, με τους θεατές να προκαλούν σεισμική δραστηριότητα μεγέθους 2,3 Ρίχτερ, σύμφωνα με τη σεισμολόγο Τζάκι Κάπλαν Άουερμπακ.
Η Chloe Melas του CNN, η οποία παρακολούθησε μια από τις συναυλίες της Swift στο Σιάτλ, μοιράστηκε τις παρατηρήσεις και τις εμπειρίες της ως θεατής. «Το να πάω στη συναυλία του Τέιλορ στο Σιάτλ δεν έμοιαζε με τίποτα που έχω ζήσει ποτέ», είπε. «Μπορούσες κυριολεκτικά να νιώσεις το έδαφος να τρέμει κάτω από τα πόδια σου. Τα αυτιά μου ακόμα κουδουνίζουν».
Ακόμη και η ίδια η Swift ένιωσε την ενέργεια από τους Swifties της στη Δυτική Ακτή και ευχαρίστησε το κοινό της στο Σιάτλ σε μια ανάρτηση στο Instagram τη Δευτέρα (24/6) για «όλες τις επευφημίες, τις κραυγές, τα άλματα, το χορό, το τραγούδι στην κορυφή των πνευμόνων σου».
«Ήταν πραγματικά ένα από τα αγαπημένα μου Σαββατοκύριακα», πρόσθεσε.
Σεισμογράφος στην περιοχή λοιπόν, κατέγραψε τη δραστηριότητα που προκάλεσαν οι φαν της ενώ χόρευαν. Μάλιστα, η σεισμική δραστηριότητα – μετονομάστηκε σε Swift Quake – ήταν σχεδόν ίδια με εκείνη που είχαν προκαλέσει οι υποστηρικτές των Seattle Seahawks, το 2011 – που έγινε γνωστό ως Beast Quake – κατά τη διάρκεια ματς του NFL.
Κι οι δύο συναυλίες της Τέιλορ Σουίφτ στο Σιάτλ ήταν sold out και στις 22 Ιουλίου παρακολούθησαν το σόου 72.171 άτομα, αριθμό ρεκόρ για το Lumen Field, καταρρίπτοντας το προηγούμενο των 70.000 θεατών, σε συναυλία των U2 που είχε γίνει εκεί το 2011.
«Είδα τα δεδομένα και από τις δύο συναυλίες και παρατήρησα ότι είναι σχεδόν πανομοιότυπα», δήλωσε η Τζάκι Κάπλαν Άουερμπακ στο CNN, για τη σεισμική δραστηριότητα κατά τη διάρκεια των δύο σόου της Σουίφτ στο Σιάτλ.
Συγκρίνοντας τη σεισμική δραστηριότητα κατά τη διάρκεια των δύο συναυλιών κι εκείνη που προκλήθηκε στο ιστορικό ματς του NFL, η σεισμολόγος επεσήμανε τις διαφορές. Στη δεύτερη περίπτωση ήταν στιγμιαία – καθώς προκλήθηκε λόγω μιας φάσης του αγώνα – ενώ στις συναυλίες τα δεδομένα αφορούσαν συνολικά 10 ώρες, κατά τις οποίες: «Ο ρυθμός ήλεγχε τη συμπεριφορά. Η μουσική, τα ηχεία, το beat, όλη αυτή η ενέργεια μπορεί να διοχετευθεί στο έδαφος και να το ταρακουνήσει».