Πολλά μπορούν να πάνε στραβά κατά τη διάρκεια μιας παράδοσης παραγγελίας. Ένα ξαφνικό μπουρίνι, ένας κακότροπος πελάτης, μία φάρσα, μία ληστεία (φυσικά συμβαίνουν και αυτά). Υπάρχουν και φορές όμως που στις παραδόσεις γίνονται και γκάφες. Ένας πελάτης κατέγραψε μία τέτοια σε βίντεο που δημοσίευσε στο TikTok προκαλώντας πανικό.

Ένας πελάτης του DoorDash, μιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας ντελίβερι στην Καλιφόρνια λέει ότι ο ντελιβεράς τον παγίδευσε κατά λάθος μέσα στο σπίτι του, αφήνοντας το γεμάτο ποτήρι καφέ που παρήγγειλε, λίγα εκατοστά από την πόρτα του.

Ο Alex Bradshaw μοιράστηκε ένα βίντεο στο TikTok με το δίλημμα του προσπαθώντας να καταλάβει πώς θα μπορούσε να ανοίξει την μπροστινή του πόρτα χωρίς να χάσει το ρόφημά του.

Το βίντεο με τα 2,7 εκατ. views και το δίλημμα

«Ευχαριστώ για τον καφέ Doordash», έγραψε ο Bradshaw στο βίντεό του το οποίο τον δείχνει να ανοίγει την πόρτα μόνο λίγα εκατοστά πριν την… καταστροφή.

@corporateconfucius

It’s ok, I do some DoorDash driving from time to time, I can criticize #doordash #coffee #doordash

♬ Miitopia Boss Battle Theme – dualies

Το κλιπ, το οποίο έχει προβληθεί πάνω από 2,7 εκατομμύρια φορές, έλαβε πολλά σχόλια με συμβουλές, οι περισσότερες, όπως μπορείτε να φανταστείτε, άχρηστες.

«Σας ευχαριστώ όλους για τη συνεχή πρόταση να χρησιμοποιήσω την ανύπαρκτη πίσω πόρτα μου για να πάρω τον καφέ που παρήγγειλα πριν από σχεδόν ένα μήνα. Το εκτιμώ», σχολίασε ο νεαρός στο κλιπ.

Ωστόσο δεν αποκάλυψε πώς αντιμετώπισε τελικά την κατάσταση.

Ο χρήστης του TikTok απάντησε και στην κριτική που δέχτηκε στο γιατί εν τέλει να παραγγείλει ένα ποτήρι καφέ.

«Μου τελείωσε ο καφές και ήμουν απασχολημένος με την εξ αποστάσεως εργασία μου και τη δική μου επιχείρηση, τους τελευταίους δύο μήνες. Έδωσα 3,50 δολάρια πουρμπουάρ σε μια παραγγελία 11 δολαρίων για έναν παγωμένο καφέ και ένα κουλούρι», έγραψε.

Εξήγησε ότι οδηγεί και εκείνος περιστασιακά για την εφαρμογή, οπότε μπορεί να ασκεί κριτική πού και πού.