Ο Σεργκέι Μπερντιτσέφσκι το 1905 επιχείρησε να κατασκευάσει ένα πρωτοποριακό όχημα που θα μπορούσε να ανταγωνιστεί τα αργά και θορυβώδη μηχανοκίνητα τερατουργήματα που κυκλοφορούσαν τότε.
Κατασκεύασε μια άμαξα όπου οι επιβάτες κάθονταν μπροστά και το άλογο ήταν τοποθετημένο πίσω ζωσμένο με ιμάντες ώστε να κινεί την άμαξα. Το άλογο όμως βρισκόταν σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο ώστε να μη γίνεται αντιληπτό από τους επιβάτες.
Ο εφευρέτης προέβη σε αυτή τη κατασκευή επειδή θεωρούσε ότι οι αλογάμαξες χάνουν την αίγλη τους όχι εξαιτίας της έλευσης των μηχανοκίνητων οχημάτων, αλλά επειδή οι επιβάτες και ο οδηγός είχαν περιορισμένη ορατότητα λόγω του αλόγου που ήταν μπροστά τους.