Πρόσφατη έρευνα της Euromonitor σχετικά με την παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία δείχνει έναν τομέα που κινείται από τον «πυθμένα προς την ανάκαμψη» με το βλέμμα σε ένα καινοτόμο μέλλον, που θα αναπτυχθεί γύρω από τέσσερις βασικώς πυλώνες.
Σύμφωνα με το travelpulse.com, οι τουριστικές δαπάνες μειώθηκαν κατά 75% το 2020, ενώ τα ταξίδια ήταν ένας από τους πρώτους τομείς που έκλεισαν και ένας από τους τελευταίους που άνοιξαν ξανά και εξακολουθούν να είναι περιορισμένοι σε πολλούς προορισμούς σε όλο τον κόσμο λόγω της πανδημίας.
Τα εμβόλια έχουν διευκολύνει το άνοιγμα και απομακρύνουν μέρος του φόβου των ταξιδιωτών, είτε πρόκειται για ταξίδια αναψυχής είτε για επαγγελματικούς λόγους. Τώρα, έρευνα από την Euromonitor υποδηλώνει ότι μεγάλο μέρος της βιομηχανίας αφιέρωσε χρόνο κατά τη διάρκεια της πανδημίας για να επανεξετάσει και να εστιάσει σε μια νέα εποχή ταξιδιού.
Η ταξιδιωτική βιομηχανία προσβλέπει σε ένα καινοτόμο μέλλον
Η τελευταία λευκή βίβλος «Travel Rewired: Innovation Strategies for a Resilient Recovery» διαπίστωσε ότι το άγχος που βιώθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας οδήγησε τις επιχειρήσεις σε δημιουργικές καινοτομίες, προσαρμόζοντας και μεταμορφώνοντας τις λειτουργίες, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.
Η έκθεση προσδιόρισε τέσσερις «Πυλώνες Καινοτομίας» για μια αναδιαμορφωμένη ταξιδιωτική βιομηχανία, συμπεριλαμβανομένων των Ψηφιακών, Αειφόρων, Ασφαλών και Ανθρωποκεντρικών πυλώνων. Η τήρηση αυτών των πυλώνων παρέχει μια ευκαιρία για επαναφορά του κλάδου, σημειώνει η Euromonitor. Ωστόσο, παρά τη συσσωρευμένη ζήτηση, ο παγκόσμιος τουρισμός δεν αναμένεται να ξεπεράσει τα επίπεδα του 2019 για αρκετά χρόνια.
Πώς εκμεταλλεύονται οι εταιρίες αυτήν την περίοδο της αργής ανάπτυξης λόγω της πανδημίας
Στην Αμερική, οι δαπάνες εισερχόμενου τουρισμού προβλέπεται να επανέλθουν στα προ κρίσης επίπεδα έως το 2024, με τις εγχώριες δαπάνες να οδηγούν την ανάκαμψη βραχυπρόθεσμα. Ωστόσο, με την κλιματική έκτακτη ανάγκη, τις τεχνολογικές αλλαγές και τις επιπτώσεις της πανδημίας, ο κλάδος αντιμετωπίζει τεράστιες προκλήσεις όπου οι επιχειρηματικές ενέργειες και οι απαιτήσεις των καταναλωτών δεν ταιριάζουν.
Οι εταιρείες χρησιμοποιούν αυτήν την περίοδο αργής ανάπτυξης για να μεταμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουν τον ταξιδιωτικό κλάδο, κάνοντας βήματα τεχνολογικά, αλλά επενδύοντας, επίσης, σε παράγοντες βιωσιμότητας και υγείας.
Σύμφωνα με την έρευνα της Euromonitor, το 60% των δημοφιλών ταξιδιωτικών brands έχουν δεσμευτεί να ενσωματώσουν την τεχνητή νοημοσύνη για καλύτερη εμπειρία χρήστη και αναζήτηση μαζί με ερωτήματα εξυπηρέτησης πελατών, ενώ το 39% των ταξιδιωτικών επιχειρήσεων ενσωματώνουν τις νέες τεχνολογίες ήδη από φέτος.
Η ξενοδοχειακή βιομηχανία των ΗΠΑ έχει ήδη επικεντρωθεί σε μεγάλο βαθμό στην καινοτόμο τεχνολογία για την προώθηση της υγείας και της ασφάλειας, με την έρευνα της Euromonitor να επισημαίνει το υπεριώδες ρομπότ της Yotel (με το όνομα Vi-Yo-Let) στη Βοστώνη και την χρήση της Marriott και της Hilton σε επώνυμες λύσεις ποιότητας αέρα, όπως το PureRoom.
Η Αμερική ακολουθεί, επίσης, μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση για την ανάκαμψή της, καθώς η έρευνα της Euromonitor έδειξε ότι το 63% των ερωτηθέντων είπε ότι η βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη αποτελεί προτεραιότητα. Σχεδόν το 54 % θέλει να γίνει πιο προσωποκεντρικό, ενώ μεγάλη είναι και η επιθυμία που περιστρέφεται γύρω από την αναβάθμιση της εμπειρίας εξυπηρέτησης από το κινητό.