Η Emirates λάνσαρε τα δικά της «Food and Wine» κανάλια προσφέροντας στου πελάτες της μία ματιά στο παρασκήνιο της προετοιμασίας των μενού που σερβίρονται εν πτήσει και της συνεργασίας με τους παγκόσμιους εταίρους της. Τα κανάλια προσφέρουν μία ενδότερη ματιά στην επένδυση των 700 εκ. δολαρίων της Emirates σε εκλεκτά κρασιά και στα τοπικά και εποχιακά μενού που προετοιμάζονται από βραβευμένους σεφ. Τα κανάλια «Food and Wine» της Emirates είναι διαθέσιμα σε όλες τις πτήσεις. Το κανάλι «Food» παρουσιάζει την λεπτομέρεια που διακρίνει τη σύσταση των μενού από τους σεφ της Emirates και τη προμήθεια συστατικών για τα γεύματα που προσφέρονται εν πτήσει. Η αεροπορική σερβίρει γύρω στα 110 εκατομμύρια γεύματα κάθε χρόνο, με την ίδια προσοχή να δίνεται στην Πρώτη, στη Διακεκριμένη και στην Οικονομική Θέση. Κάθε επεισόδιο διερευνά πώς η αεροπορική φέρνει άριστης ποιότητας προϊόντα εν πτήσει, μέσω των μακροχρόνιων συνεργασιών της παγκοσμίως, συμπεριλαμβάνοντας τοπικούς προμηθευτές και παραγωγούς. Τα δύο πρώτα επεισόδια ταξιδεύουν το θεατή στην Ούμπρια της Ιταλίας, όπου η Emirates αγοράζει ελαιόλαδο από το Monte Vibiano και στην Σρι Λάνκα, για να δουν πώς επιλέγεται το τσάι Ντίλμα που σερβίρεται εν πτήσει.
Η Emirates εγκαινιάζει τα αποκλειστικά κανάλια «Food and Wine» στο βραβευμένο της σύστημα ψυχαγωγίας
Η αεροπορική προσφέρει μία ενδότερη ματιά στην επιμέλεια του μενού του φαγητού και του κρασιού
