Ο όμιλος Lufthansa προχωρά σε σημαντικές επενδύσεις προς την κατεύθυνση της εξατομίκευσης και ψηφιοποίησης των προϊόντων του, προκειμένου να εξυπηρετήσει τις διαφορετικές ανάγκες του κάθε επιβάτη.
Έως το 2020 πρόκειται να επενδύσει 500 εκατ. ευρώ αποκλειστικά στην ανάπτυξη και τη βελτίωση των εξατομικευμένων ψηφιακών υπηρεσιών που προσφέρει.
Ανταποκρινόμενος στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών, ο όμιλος Lufthansa προχωρά στην προσφορά ψηφιακών υπηρεσιών – τόσο κατά τη διάρκεια της πτήσης, όσο και στο έδαφος- που μπορούν να προσαρμόζονται στις ανάγκες του κάθε επιβάτη ξεχωριστά.
Για παράδειγμα, οι ταξιδιώτες έχουν ήδη τη δυνατότητα να κατεβάζουν στις φορητές συσκευές τους επιλογές από 250 εφημερίδες και περιοδικά σε ηλεκτρονική μορφή.
Μόνο τον μήνα Φεβρουάριο οι επιβάτες του ομίλου Lufthansa πραγματοποίησαν 200.000 λήψεις ηλεκτρονικών ενημερωτικών εντύπων, γεγονός που αντανακλά τη θερμή υποδοχή αυτής της νέας υπηρεσίας από το ταξιδιωτικό κοινό.
Επίσης, με τη βοήθεια του chatbot «Mildred» οι επιβάτες μπορούν να αναζητούν τις καλύτερες τιμές εισιτηρίων, ενώ με το Apple Watch τους δίνεται η δυνατότητα -μεταξύ άλλων υπηρεσιών- να λαμβάνουν πληροφόρηση σχετικά με την πτήση τους καθ’ όλη τη διάρκεια αυτής.
Επιπλέον, πρόσφατα ο όμιλος Lufthansa ξεκίνησε τις εργασίες για την ανάπτυξη μιας νέας εφαρμογής που θα συνδέεται με την υπηρεσία «προσωπικού βοηθού» του Google. Χρησιμοποιώντας τεχνολογίες μετατροπής γραπτού κειμένου σε ομιλία, αυτός ο μηχανισμός θα είναι σύντομα σε θέση να απαντά στις ερωτήσεις των επιβατών σχετικά με τις πτήσεις της Lufthansa.
«Για τη Lufthansa, η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών σημαίνει κάτι πολύ περισσότερο από την ανάπτυξη νέων εφαρμογών. Προσφέρουμε στους επιβάτες μας υψηλού επιπέδου τεχνολογικές λύσεις, ώστε να ανταποκρινόμαστε στις ατομικές ανάγκες τους και να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή υποστήριξη κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους», δήλωσε ο κ. Harry Hohmeister, μέλος της Εκτελεστικoύ Συμβουλίου του ομίλου Lufthansa και υπεύθυνος για τις Ηub Airlines.
«Δεν είναι μόνο οι σημαντικές καινοτομίες – είναι και όλα τα εκείνα τα μικρά πράγματα που κάνουν το ταξίδι μαζί μας πιο ευχάριστο και άνετο και διαμορφώνουν μια εξατομικευμένη ταξιδιωτική εμπειρία», συμπλήρωσε.
Μια νέα business class για το Boeing 777X
Mία καλά κρυμμένη είδηση αποκάλυψαν τα μέλη του Εκτελεστικού Συμβουλίου του ομίλου Lufthansa, αποκλειστικά στην Έκθεση ITB: Το νέο Boeing 777X, που αναμένεται να πετάξει για πρώτη φορά το 2020, θα διαθέτει μια εντελώς καινούρια Βusiness Class, διαφορετική από τα μέχρι τώρα δεδομένα.
Κύρια χαρακτηριστικά της θα είναι η απόλυτη εξατομίκευση και η ψηφιοποίηση των καθισμάτων: τα νέα καινοτόμα καθίσματα θα μπορούν να ρυθμίζονται ασύρματα μέσω smartphone ή tablet.
Ειδικότερα, μέσω των προσωπικών, έξυπνων συσκευών τους οι επιβάτες θα μπορούν να προσαρμόζουν όχι μόνο την κλίση και τη θέση του καθίσματος τους, αλλά και να επιλέγουν το πρόγραμμα ψυχαγωγίας εν πτήσει που επιθυμούν.
«Αυτό το κάθισμα θα είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα «συνηθισμένο» κάθισμα, αφού είναι σχεδιασμένο για να καλύπτει τις συγκεκριμένες, προσωπικές ανάγκες του κάθε επιβάτη ξεχωριστά – ανεξάρτητα με το αν προτιμά να εργαστεί ή να κοιμηθεί κατά τη διάρκεια της πτήσης ή αν ταξιδεύει με την οικογένειά του ή μόνος για επαγγελματικούς λόγους. Έχετε κάτι συναρπαστικό να περιμένετε σε αυτή τη Βusiness Class. Αφήστε μας να σας εκπλήξουμε», σημείωσε ο κ. Hohmeister κατά την ομιλία του στην Έκθεση ITB.
Το νέο κάθισμα της Business Class του Boeing 777X δεν αντιπροσωπεύει μόνο την υψηλή ποιότητα και την εξατομικευμένη προσέγγιση του επιβάτη, αλλά αποτελεί και ένα απτό παράδειγμα της νέας στρατηγικής εσωτερικής οργάνωσης του Ομίλου Lufthansa: τη βαθμιαία εφαρμογή μιας πολιτικής κοινής ευθύνης των εταιρειών-μελών για τις διαδικασίες του.
Για παράδειγμα, το νέο κάθισμα σχεδιάστηκε συλλογικά για λογαριασμό της Lufthansa, της Austrian Airlines και της Swiss (Ηub Airlines του ομίλου Lufthansa).
Το περασμένο έτος επανασχεδιάστηκε επίσης ο τομέας πωλήσεων για τις ίδιες αεροπορικές εταρείες. «Η τυποποίηση των δομών στις 3 Hub Airlines οδηγεί στην απλοποίηση των διαδικασιών θέτοντας τους επιβάτες και τους εταίρους μας στις πωλήσεις στο επίκεντρο κάθε μας κίνησης», τόνισε στην Έκθεση ITB ο κ. Heike Birlenbach.
«Χαρακτηριστικό δείγμα αυτής της προσέγγισης είναι η πλατφόρμα “BookaGroup” που θα εφαρμοστεί και στις τρεις Hub Airlines του ομίλου κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2017.
Οι συνεργάτες μας στις πωλήσεις θα μπορούν να αναζητούν οποιοδήποτε επιθυμητό συνδυασμό για ομαδικά ταξίδια με τη Lufthansa, την Austrian Airlines και τη SWISS, μέσω ενός ενιαίου διαδικτυακού εργαλείου και να προχωρούν στην κράτηση με άμεση επιβεβαίωση αυτής.
Ναύλοι που ξεκινούν από 49 ευρώ (απλή μετάβαση) θα προσφέρουν ακόμη περισσότερες ταξιδιωτικές επιλογές στην Ευρώπη
Ο όμιλος Lufthansa έχει δημιουργήσει ένα νέο τύπο ναύλου: εισιτήρια απλής μετάβασης προς Ευρωπαϊκούς προορισμούς. Από εδώ και στο εξής, οι επιβάτες θα μπορούν να ταξιδεύουν στην Ευρώπη με τη Lufthansa, την Austrian Airlines και τη Swiss μόνο με 49 ευρώ.
Μέσω των κόμβων τους, οι τρεις Hub Airlines του ομίλου θα εκτελούν περίπου 7.500 πτήσεις την εβδομάδα, προς 170 προορισμούς σε 44 χώρες, προσφέροντας περισσότερες επιλογές και μεγαλύτερη ευελιξία στην οργάνωση των αεροπορικών μετακινήσεων.