Σε διαδικασία αλλαγής όσον αφορά το κομμάτι της διαφήμισης βρίσκεται το Youtube.
Η δημοφιλής πλατφόρμα αναβάθμισε τους όρους χρήσης, αποκαλύπτοντας πως “οι διαφημίσεις θα μπορούν πλέον να εμφανίζονται σε videos από κανάλια που δεν ανήκουν στο YouTube Partner Program (YPP) και θα αρχίσουμε να τοποθετούμε σταδιακά διαφημίσεις σε videos αρκετά ασφαλή για τα brands”.
Πρακτικά, αυτό σημαίνει πως ακόμα κι αν ο δημιουργός του video δεν έχει επιλέξει να έχει έσοδα από το συγκεκριμένο video, απορρίπτοντας ουσιαστικά τις διαφημίσεις, το YouTube θα προβάλει διαφημίσεις πάραυτα.
Έτσι, όχι μόνο οι χρήστες θα βλέπουν περισσότερες διαφημίσεις, αλλά και ο δημιουργός δε θα αμείβεται για αυτές. Μάλιστα στερεί από το δημιουργό την επιλογή του να μη δείχνει διαφημίσεις στο video του.
Η αλλαγή αυτή αναμένεται να ξεκινήσει από τις ΗΠΑ και να φτάσει στην Ευρώπη στα μέσα του 2021.