Θυμάστε ένα παλιό τραγούδι που είχε τον τίτλο Video Killed the Radio Star; Κάτι παρόμοιο συμβαίνει σήμερα, 25 χρόνια μετά την επιτυχία των The Buggles, μόνο που η λέξη «video» πρέπει να αντικατασταθεί από τη λέξη «tablet» και το «radio star» από τη λέξη «PC». Παρόλα αυτά, η Lenovo, η εταιρεία που βρίσκεται στην πρώτη θέση παγκοσμίως στις πωλήσεις PC, αντέχει.
Και όχι απλώς αντέχει, αλλά σημειώνει και αύξηση 36% στα κέρδη της για το τρίτο τρίμηνο του 2013, σε μια αγορά που εμφανίζει πτώση 12,8% στις πωλήσεις συσκευών.
Η Lenovo μπορεί να είναι ο κορυφαίος τροφοδότης της ανερχόμενης κινεζικής αγοράς σε PC, αλλά δεν είναι μόνο αυτό που της δίνει θετικό πρόσημο στις δύσκολες αυτές εποχές που όλοι εγκαταλείπουν το desktop ή το laptop τους για τα γλυκά μάτια μιας ταμπλέτας. Βελτιώνοντας την ποιότητα κατασκευής των προϊόντων της χωρίς να αυξήσει ιδιαίτερα τις τιμές τους, η Lenovo κατάφερε να γίνει ιδιαίτερα ανταγωνιστική και στην ευρωπαϊκή αγορά.
Στην Αγγλία, για παράδειγμα, σημειώνει αύξηση των πωλήσεων σε ποσοστό 26,4% σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο του 2012. Και όλα αυτά σε μια αγορά που κατανάλωσε 21,2% λιγότερα PC σε σχέση με πέρυσι.
Πηγή: thegang.gr