Τεχνολογία τρισδιάστατης αφής ισχυρίζεται ότι έχει αναπτύξει μια ομάδα επιστημόνων η οποία χρηματοδοτείται από την Microsoft.
H εν λόγω ομάδα, με βάση το Redmond, αναφέρει ότι έχει φτιάξει μια multi-touch, 3D οθόνη, με feedback αφής. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Αν ακουμπήσετε διάφορα αντικείμενα που απεικονίζονται στην οθόνη, το καθένα αφήνει διαφορετική αίσθηση, ανάλογα με το βάρος και τη μορφή του. Για παράδειγμα, αν ακούμπησετε ένα τούβλο, είναι βαρύ και χρειάζεται περισσότερη δύναμη για να το κουνήσετε, σε σχέση με ένα σφουγγάρι.
Τα τεστ, σύμφωνα πάντα με το συγκεκριμένο team, ήταν εξόχως ενθαρρυντικά, καθώς αρκετοί άνθρωποι που την δοκίμασαν, ήταν σε θέση να καταλάβουν περί τίνος αντικειμένου πρόκειται, έχοντας μάλιστα δεμένα τα μάτια τους.
Προφανώς, συζητάμε για απλά πράγματα, όπως στο ανωτέρω παράδειγμα, και όχι για κάτι ιδιαίτερα περίπλοκο. Όπως και να ‘χει, δεν γνωρίζουμε πότε ακριβώς θα γίνει διαθέσιμη η εν λόγω τεχνολογία και σε τι μηχάνημα ενδεχομένως (λέτε να ετοιμάζει κανένα φορητό η Microsoft, ή αφορά τα Windows;), πάντως αν χρησιμοποιηθεί στο gaming, ανοίγονται νέοι δρόμοι για τους developers, σε πολλά πεδία και είδη παιχνιδιών.
Ας περάσουμε όμως, συνοπτικά, και σε κάποια άλλα νέα που αφορούν στην εταιρεία. Καταρχάς, ανακοινώθηκε ότι η εφαρμογή Xbox SmartGlass έχει κατέβει 17 εκατομμύρια φορές από χρήστες των Android, iOS και Windows Phone. Σύμφωνα με στοιχεία της MS, το 89% αυτών που την κατέβασαν, επέστρεψαν στην εφαρμογή μέσα σε μία εβδομάδα. Το συγκεκριμένο touchscreen app για smartphones, προς το παρόν, χρησιμοποιείται ελάχιστα σε games του Xbox 360, αλλά φιλοδοξεί να γίνει σχεδόν απαραίτητο σε παιχνίδια του One. Μην ξεχνάτε ότι εξέφρασε σοβαρό ενδιαφέρον και ο Hideo Kojima.
Από το Microsoft Build conference, προέκυψε και η επόμενη είδηση. Έτσι, η εταιρεία αναφέρει ότι δεν θα είναι απίθανο να δούμε Windows 8 apps στο Xbox One. Για την ακρίβεια, υποστηρίχθηκε ότι το One έχει δύο engines, η μία είναι για το gaming, και η άλλη είναι η μηχανή των Windows 8, οπότε τίποτα δεν αποκλείεται. Μην ξεχνάτε εδώ την ανακοίνωση της συμφωνίας MS και Unity, όπου κάθε παιχνίδι που προέρχεται από την Microsoft Studios για 360 και One, θα έχει πρόσβαση σε αυτή τη μηχανή. Βέβαια, ένα άλλο θέμα, είναι πως το self-publishing στο Xbox One δεν επιτρέπεται, αντίθετα με το PS4, συνεπώς οι Windows 8 εφαρμογές μπορεί να αποτελέσουν μια γέφυρα…
Τέλος, χάρη στο Kinect, δεν θα υπάρχει λόγος να πληκτρολογείτε 25ψήφιους και άλλους παρόμοιους κωδικούς στο Xbox One, κάτι που συνέβαινε με το 360. Όπως γνωρίζουμε ήδη, η νέα κάμερα θα βρίσκεται σε κάθε συσκευασία της next-gen κονσόλας. Έτσι, ο Marc Whitten επιβεβαίωσε πως θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για να σκανάρει κωδικούς, ώστε να μην κουράζετε τα πολύτιμα δάχτυλά σας. Τέτοιοι κωδικοί μπορεί να είναι η Gold συνδρομή σας στο Xbox Live ή κάποιο παιχνίδι στο XBLA. Λεπτομέρεια, θα πείτε, αλλά είναι χρήσιμο…
Α, πριν το ξεχάσουμε, η Microsoft θα εμφανιστεί στο Tokyo Game Show 2013 (19 έως 22 Σεπτεμβρίου), μετά την περσινή της απουσία. Επίσης, είναι πιθανό να ακουστεί εκεί ότι η Ιαπωνία θα βρίσκεται εντός του δεύτερου κύματος λανσαρίσματος του Xbox One, μιας και στο πρώτο δεν… Για να δούμε πότε θα συμπεριληφθεί και η Ελλάδα στο «κόλπο».
Πηγή: thegang.gr