Δίνοντας συνέχεια στην πρόσφατη διαφημιστική καμπάνια για το iPhone, η Apple αυτή τη φορά επικεντρώνεται στα tablets της εταιρείας, iPad και iPad mini.
Στην καινούρια σελίδα που δημιούργησε με την περιγραφή «Why You’ll Love an iPad» (Γιατί θα αγαπήσετε ένα iPad), παρουσιάζει μερικούς λόγους αλλά και βραβεία, που θα οδηγήσουν τους χρήστες να προτιμούν τις συσκευές της.
Όπως είχε πράξει και με το iPhone, η Apple επιδεικνύει το βραβείο που έλαβε το iPap από την υπηρεσία J.D. Power and Associates, παρουσιάζοντας μάλιστα και μερικά πολύ ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία.
Επίσης, ο αμερικανικός κολοσσός εξαίρει το σχεδιασμό των συσκευών της, τις δυνατότητες ασύρματης σύνδεσης, τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, τη χρησιμότητα του App Store, την ενσωμάτωση του iCloud αλλά και την υποστήριξη του προγράμματος AppleCare που είναι διαθέσιμο στο iPad.
Η μόνη διαφορά από την αντίστοιχη διαφήμιση για το iPhone, είναι πως αυτή τη φορά το τμήμα μάρκετινγκ δεn στοχεύει στο να απαντήσει στην κυκλοφορία κάποιας Android συσκευής, όπως είχε γίνει με την κυκλοφορία του Galaxy S IV.