Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν οι εκτιμήσεις ενός αναλυτή σχετικά με τον τρόπο που η Apple θα προσπαθήσει να προσελκύσει νέους καταναλωτές.
Συγκεκριμένα, ο αναλυτής Gene Munster, προβλέπει πως η Apple θα αναγκαστεί να κυκλοφορήσει μια «φτηνή» συσκευή iPhone μέσα στα επόμενα δυο χρόνια δύο χρόνια.
Ο λόγος δεν είναι άλλος από την προσπάθεια της να προσελκύσει νέους καταναλωτές, ιδίως στις ανερχόμενες αγορές. Στην Αμερική ένα καινούριο iPhone 5 στοιχίζει στον καταναλωτή 200 δολάρια σε ένα πακέτο σύνδεσης μιας εταιρίας τηλεπικοινωνιών. Η Apple όμως βάζει στα ταμεία της 600 δολάρια για την κάθε συσκευή καθώς η ίδια η εταιρία της πληρώνει την διαφορά των 400 δολαρίων από τη συνδρομή του καταναλωτή.
Στην Ινδία και την Κίνα όμως αυτή η τακτική δε βρίσκει εφαρμογή και αυτό αποτυπώνεται και στο μερίδιο της Apple στις αγορές αυτών των χωρών.
Σύμφωνα λοιπόν με τον Munster, αν η Apple δε θέλει να χάσει την πρόσβαση στην ανερχόμενη αυτή αγορά με τα 3 δισεκατομμύρια πιθανούς αγοραστές κινητών συσκευών, θα πρέπει να σκεφτεί μία άλλη λύση για την προώθηση των προϊόντων της.
Η λύση όπως υποστηρίζει ο Munster είναι ένα νέο και «φτηνό» iPhone, χωρίς απαραίτητα αυτό να σημαίνει πως θα πρόκειται για συσκευή με παλιά τεχνολογία ή περιορισμένες δυνατότητες.
Η Apple μας έχει αποδείξει πως δεν κάνει συμβιβασμούς στις τιμές των προϊόντων της με βάση τον ανταγωνισμό. Παραμένει μια «premium» εταιρεία με αντίστοιχες τιμές στα προϊόντα της.
Όπως για παράδειγμα το νέο iPad mini που πολλοί πίστευαν ότι θα κοστίζει 250 δολάρια (192 ευρώ) για να ανταγωνιστεί τα Kindle fire HD και Nexus7, όμως η εταιρία αποφάσισε να το διαθέσει στα 329 δολάρια (253 ευρώ).
Βέβαια ο Munster πιστεύει ότι η πρόσφατη αλλαγή στη διοίκηση της εταιρίας με τον Tim Cook στη θέση του γενικού διευθυντή, ίσως φέρει αλλαγή και στην πολιτική της Apple όσον αφορά την τιμολόγηση των προϊόντων της.