Μια ακόμα ανανέωση πραγματοποίησε η Google στην ιστοσελίδα της μηχανής αναζήτησης της προκειμένου να βελτιώσει την εμπειρία των χρηστών της.
Η μικρή, αλλά σημαντική αλλαγή, είναι η τοποθέτηση του «toolbar» αναζήτησης στο επάνω μέρος της ιστοσελίδας, από το πλάι που βρισκόταν μέχρι τώρα.
Μέσω της μπάρας αυτής οι χρήστες μπορούν να παραμετροποιήσουν την αναζήτηση τους σε διάφορες κατηγορίες, επιλέγοντας να αναζητήσουν μόνο εικόνες, χάρτες, βίντεο ή ειδήσεις και να κατηγοριοποιήσουν ανάλογα τα αποτελέσματα της αναζήτησης τους κατά είδος, τοποθεσία και χρόνο.
«Με το νέο σχεδιασμό υπάρχει περισσότερος χώρος και δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στις απαντήσεις που ψάχνετε, είτε από τα αποτελέσματα του διαδικτύου, είτε από ένα χαρακτηριστικό όπως το Knowledge Graph» γράφει ανάρτηση στο blog της Google.
Σκοπός της εταιρείας ήταν η δημιουργία ενός «απλού και καθαρότερου περιβάλλοντος εργασίας», ώστε να δημιουργηθεί μια «συμπαγή εμπειρία αναζήτησης» όχι μόνο στους υπολογιστές αλλά σε πολλές συσκευές και μεγέθη οθονών, καλύπτοντας έτσι πλήρως τις ανάγκες χρηστών tablets, ακόμα και smartphones.
Η ανανεωμένη σχεδίαση της ιστοσελίδας είχε αρχικά παρουσιαστεί για φορητές συσκευές. Δοκιμαζόταν σε υπολογιστές από μια μειοψηφία χρηστών κατά τη διάρκεια των δυο τελευταίων μηνών και από σήμερα είναι διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η Google είπε ακόμα πως θέλει να την προσφέρει και στους χρήστες άλλων χωρών και γλωσσών «το συντομότερο δυνατόν», πράγμα που σημαίνει πως μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα δούμε το νέο Google Search και στην Ελλάδα.