Ένας στους δέκα χρήστες smartphone έχουν παίξει παιχνίδια στο κινητό τους στην εκκλησία ή σε άλλους τόπους λατρείας, κατά τη διάρκεια της οδήγησης και στον κινηματογράφο σύμφωνα με μια καινούρια έρευνα της εταιρείας PopCap Games.
Η έρευνα διεξήχθη από την ανεξάρτητη εταιρεία ερευνών Information Solutions Group και σκοπό είχε να αναλύσει την συμπεριφορά και τις συνήθειες των mobile gamers στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Μεγάλη Βρετανία. Αντίθετα με αυτό που περίμεναν, βρήκαν πως τουλάχιστον οι μισοί χρήστες προτιμούν να παίζουν παιχνίδια στο σπίτι.
«Ξέρουμε πως οι κάτοχοι κινητών παίζουν παιχνίδια κυρίως έξω, αλλά τώρα βλέπουμε πως οι mobile gamers χρησιμοποιούν τις κινητές συσκευές τους για παιχνίδι στο σπίτι», δήλωσε ο Dennis Ryan, αντιπρόεδρος εκδόσεων στην PopCap. «Αν σε αυτό προσθέσουμε το γεγονός πως έχουμε παρατηρήσει έναν κατακλυσμό νέων παικτών, πιστεύουμε ότι το mobile gaming έχει πια εισβάλλει στο τελευταίο προπύργιο των κονσολών και των υπολογιστών, το σπίτι».
Σύμφωνα με την έρευνα, το 69% των παικτών παίζει παιχνίδια στο σπίτι, το 63% στο αυτοκίνητο (ως επιβάτης) ή στα ΜΜΜ, το 57% στο κρεβάτι πριν κοιμηθεί, το 55% ενώ περιμένει κάποιο ραντεβού το 41% ενώ βλέπει τηλεόραση.
Εκτός σπιτιού, το mobile gaming αρχίζει να εισβάλλει και τους δημόσιους χώρους. Το 8% των συμμετεχόντων υποστήριξε πως παίζει παιχνίδια στο σχολείο και το 9% κατά τη διάρκεια ενός αθλητικού αγώνα. Ένα 6% παραδέχτηκε πως έχει παίξει παιχνίδια κατά τη διάρκεια ενός επαγγελματικού meeting ενώ το 8% παίζει στο γυμναστήριο.
Ένας στους δέκα συμμετέχοντες δήλωσε ότι λόγω των παιχνιδιών έχουν αργήσει ή χάσει ένα επαγγελματικό ραντεβού, μάθημα ή ακόμα και πτήσεις. Το 60% όσων παρασύρονται σε τέτοιο βαθμό είναι άντρες, ηλικίας μέχρι 35 ετών. Η ίδια ομάδα ξοδεύει περισσότερα χρήματα σε παιχνίδια, ε ποσοστό 75% σε σχέση με το 51% των υπόλοιπων συμμετεχόντων. Κατά μέσο όρο, οι σκληροπυρηνικοί παίκτες ξόδεψαν $49.63 δολάρια σε αγορά παιχνιδιών ή υπηρεσιών, με τον μέσο όρο των υπολοίπων να είναι στα 29.04 δολάρια.