proho.gr

Βαθιά το χέρι στην τσέπη έβαλε η Microsoft αλλά μάλλον άξιζε τον κόπο. Αναφερόμαστε φυσικά στην αγορά από την AOL όχι μίας ή δύο αλλά 800 ευρεσιτεχνιών οι οποίες σχετίζονται με την ψηφιακή διαφήμιση.

Στόχος της είναι φυσικά να ανταγωνιστεί τη Google η οποία αποτελεί και τον μεγαλύτερο της αντίπαλο στον τομέα αυτό και έχει την πρωτοκαθεδρία στο χώρο.

Με την ολοκλήρωση της εξαγοράς η AOL θα διατηρήσει μόνο 300 από τις πατέντες που αρχικά είχε στην κατοχή της. Παρόλα αυτά η πώληση των ευρεσιτεχνιών αυτών δεν πρόκειται να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα στην εταιρεία. Ο λόγος είναι ότι παρά την αλλαγή ιδιοκτησίας, η AOL θα διατηρήσει το δικαίωμα χρήσης τους στις υπηρεσίες της.

Πρόκειται για σημαντική κίνηση με την οποία υπάρχει η ελπίδα ο πάλαι ποτέ ψηφιακός γίγαντας να ανακτήσει την εμπιστοσύνη των επενδυτών.

Κατά το 2011 ενώ είχε σύνολο εσόδων δύο δισεκατομμυρίων δολαρίων, τα κέρδη της ανήλθαν μόνο σε δεκατρία εκατομμύρια.