Ακόμη και το όνομά τους μπορεί να χρειαστεί να αλλάξουν οι νέοι όταν αντιληφθούν το μέγεθος των προσωπικών δεδομένων που έχει διαρρεύσει στο Internet, σε site κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, υποστηρίζει ο Eric Schmidt, ένας εκ των συνιδρυτών της Google.
Σε συνέντευξή του στην Wall Street Journal δηλώνει πως «δεν πιστεύω ότι η κοινωνία έχει αντιληφθεί τι ακριβώς συμβαίνει όταν τα πάντα είναι διαθέσιμα, γνωστά και καταγράφονται από τον οποιονδήποτε ανά πάσα στιγμή».
Ο ίδιος προβλέπει ότι η σημερινή νεολαία θα αναγκαστεί αργότερα, όταν θα αναζητά εργασία, να προχωρήσει σε ριζικές αλλαγές, ώστε να αποφύγει τον συσχετισμό με τις συνήθως ντροπιαστικές φωτογραφίες από party και ξεφαντώματα, που τώρα με μανία οι νέοι ανεβάζουν στο Facebook και στο YouTube.
Ο Schmidt προβλέπει ακόμη ότι στο μέλλον, η Google θα γνωρίζει τόσα πολλά για τους χρήστες της μηχανής αναζήτησής της, που θα μπορεί να τους βοηθήσει ευρύτερα στην ζωή τους. Με την χρήση του προφίλ των πελατών της και τις δυνατότητες εντοπισμού τους μέσω των έξυπνων κινητών (smartphones), η Google θα μπορεί να παρέχει online ενημερώσεις στους πελάτες της για το πρόγραμμα των εργασιών τους και για τις δυνατότητες που έχουν στην περιοχή που βρίσκονται κάθε στιγμή.
«Προσπαθούμε να καταλάβουμε ποιο είναι το μέλλον της αναζήτησης» δήλωσε ο κ. Schmidt και συμπλήρωσε: «Προσωπικά εκτιμώ πως οι περισσότεροι άνθρωποι δεν ζητούν από την Google να τους δώσει απαντήσεις σε όλα τους τα ερωτήματα, αλλά να τους υπενθυμίζει τι πρέπει να κάνουν στο πρόγραμμά τους».
Ανέφερε χαρακτηριστικά πως καθώς η Google «σε γενικές γραμμές θα γνωρίζει ποιος είσαι, τι σου αρέσει και ποιοι είναι οι φίλοι σου» θα μπορούσε επί παραδείγματι να σου υπενθυμίζει όταν περνάς από το μανάβικό της γειτονιάς, ότι θα πρέπει να ψωνίσεις».
Πηγή: in.gr