Μπορεί ο Internet Explorer 10 να κυκλοφορεί σε λίγο διάστημα αλλά παρόλα αυτά η Microsoft έκρινε σκόπιμο να προβάλει λίγο περισσότερο την έκδοση 9 του browser της.
Είναι σαφές πάντως ότι το νέο της διαφημιστικό απευθύνεται περισσότερο στο μέσο χρήστη και όχι στα Internet geeks. Τα οποία, ούτως ή άλλως, χρησιμοποιούν κάποια απόλυτα παραμετροποιημένη έκδοση του Firefox με 8.200 add ons και όχι φυσικά τον Internet Explorer.
Όπως θα δείτε λοιπόν, η διαφήμιση εστιάζεται στην «ομορφιά». Στα «όμορφα» πράγματα που θα αναζητήσει και θα βρει ο χρήστης χρησιμοποιώντας τον browser.