Από σήμερα είναι σε ισχύ η ενιαία πολιτική απορρήτου και διαχείρισης των προσωπικών πληροφοριών των χρηστών της Google. Δεδομένου ότι οι διαφορετικές υπηρεσίες της Google είναι πραγματικά αμέτρητες, η εταιρεία είχε δημιουργήσει περισσότερες από 70 πολιτικές για το πώς διαχειρίζεται τα στοιχεία που καταγράφει.
Όλες αυτές οι υπηρεσίες όμως θα αρχίσουν να περιστρέφονται γύρω από το Google+ προκειμένου να το προβάλουν και να το υποστηρίξουν όσο περισσότερο γίνεται. Για το λόγο αυτό περισσότερες από 60 από τις πολιτικές της εταιρείας συγχωνεύτηκαν σε μία.
Η σημαντικότερη αλλαγή που προκύπτει από την παραπάνω αναθεώρηση αφορά το γεγονός ότι πλέον, από τη στιγμή που κανείς συνδέεται σε οποιαδήποτε υπηρεσία της Google, οι πληροφορίες που δίνει θα χρησιμοποιούνται και από όλες τις υπόλοιπες προκειμένου να βελτιώσουν την εμπειρία του. Αυτό μεταφράζεται καταρχάς σε πιο προσωποποιημένα αποτελέσματα αναζήτησης, αλλά κυρίως σε καλύτερη στόχευση των Adwords.
Παρόλα αυτά η κίνηση δεν θα είναι χωρίς προβλήματα για την εταιρεία καθώς τόσο το αμερικανικό Κονγκρέσο, όσο και η Ευρωπαϊκή Ένωση όπως βέβαια και πολλές ανεξάρτητες οργανώσεις έχουν εκφράσει έντονες αντιρρήσεις για την νέα πολιτική.