proho.gr
Παρόλο που θεωρείται από πολλούς η αιχμή του δόρατος σε ό,τι αφορά την παρουσία μιας επιχείρησης στο χώρο των social media, το blogging φαίνεται να βρίσκεται σε πτώση. Αυτό τουλάχιστον δείχνει έρευνα που πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ και η οποία εξέτασε πόσες από τις εταιρείες που βρίσκονται στον κατάλογο Inc. 500 (δηλαδή τον κατάλογο με τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες των ΗΠΑ) έχουν δικό τους blog.

Σύμφωνα λοιπόν με τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής μόνο το 37% των συγκεκριμένων επιχειρήσεων διατηρεί ιστολόγιο. Πρόκειται για σημαντική πτώση σε σχέση με το 2010 όπου ο αριθμός αυτός έφτανε το 50%. Τα αίτια της πτώσης αυτής δεν είναι σαφή. Δεδομένου όμως ότι το 75% των συγκεκριμένων εταιρειών έχουν παρουσία τόσο στο LinkedIn όσο και στο Facebook, ίσως απλώς να σηματοδοτεί μια αλλαγή στις προτεραιότητες τους.

Ίσως δηλαδή να θεωρούν ότι το κέντρο βάρους για τον τομέα των social media να πρέπει να δωθεί στις ήδη υπάρχουσες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και όχι σε «εσωτερικά» κανάλια όπως είναι τα blog.