Η Samsung Electronics Hellas συμμετέχει στον εορτασμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών με πολλές εκπλήξεις, δώρα και προνομιακές υπηρεσίες, που έχει σχεδιάσει για τους πελάτες της σε συνεργασία με το επίσημο δίκτυο συνεργατών της και επιλεγμένα κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Κρήτη και Κύπρο.
Συγκεκριμένα, στα επιλεγμένα κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών οι κάτοχοι προϊόντων Samsung μπορούν να επωφεληθούν σε συγκεκριμένες ώρες της μέρας από εκπτώσεις τόσο σε επισκευές εκτός εγγύησης σε smartphones και οικιακές συσκευές όσο και σε αγορές αξεσουάρ που αφορούν κινητά τηλέφωνα. Επίσης, εξειδικευμένη ομάδα αναλαμβάνει τη μεταφορά δεδομένων και τη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας και ενημερώνει για την εφαρμογή Samsung Members.
Πρόκειται για μία εφαρμογή, που παρέχει μια σειρά από αποκλειστικά προνόμια για τους κατόχους Samsung προϊόντων, όπως δωρεάν εγκατάσταση και επίδειξη επιλεγμένων μοντέλων τηλεοράσεων, ψυγείων και πλυντηρίων και εξάμηνη επέκταση εγγύησης για τα Galaxy S8 και S8+.
Επιπρόσθετα, όσοι αγοράζουν Galaxy S8|S8+ από 2 έως 7/10 από το δίκτυο καταστημάτων «Κωτσόβολος», λαμβάνουν δωρεάν την υπηρεσία «προστασίας κινητού από θραύση/πτώση» με ισχύ ενός έτους.
Επιπλέον, οι κάτοχοι των Samsung smartphones 3G και 4G έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν σύνδεση στο internet 1GB για κατανάλωση εντός μίας ημέρας από το δίκτυο καταστημάτων «Wind».
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν για το σύνολο των ενεργειών που έχουν προγραμματιστεί στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών και για τις συγκεκριμένες ώρες ισχύος των προσφορών στα επιλεγμένα κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών στα τηλέφωνα 80111SAMSUNG (80111-7267864) και 2106897691.
Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών διεξάγεται υπό την αιγίδα του Εθνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών και σκοπό έχει να αναδείξει το ζωτικό ρόλο της Εξυπηρέτησης Πελατών.