H General Motors, φαίνεται ότι πήρε πολύ στα σοβαρά την κυκλοφορία της φετινής έκδοσης του Chevy Sonic και το έστειλε για Bungee Jump για όλους τους web viewers.
Το εγχείρημα ξεκίνησε στις 19 Οκτωβρίου, και πίσω από την όλη ιδέα κρύβεται η διαφημιστική εταιρεία Goody Silverstein. Σε αυτό συμμετείχαν οι χρήστες οι οποίοι κάθε φορά που κλίκαραν το LetsDoThis, το αυτοκίνητο που ισορροπούσε σε μία ράμπα στην κορυφή ενός οικοδομήματος από κοντέινερ 27 μέτρων, θα προχωρούσε προς την άκρη.
Η πορεία του καταμετρούνταν από έναν δείκτη που υποδείκνυε πόσα κλικ είχαν γίνει από τους διάφορους χρήστες. Μετά από 2.4 εκατομμύρια κλικ, όπως θα δείτε και εσείς πήδηξε στο κενό, όντας δεμένο με σκοινί για bungee jumping, σώο και αβλαβές.
Αυτό θα πει πρωτοποριακή διαδραστική διαδικτυακή διαφήμιση…