H Hitwise δημοσίευσε μόλις μια νέα μελέτη που εξετάζει το χρονικό διάστημα που οι άνθρωποι που ζουν σε διαφορετικές χώρες δαπανούν στο Facebook.
Οι κάτοικοι της Σιγκαπούρης είναι αυτοί που έχουν την πρώτη θέση μιας και περνούν το μεγαλύτερο χρόνο στο κοινωνικό δίκτυο, με μέσο όρο 38 λεπτά και 46 δευτερόλεπτα ανά επίσκεψη, ενώ Βραζιλιάνοι δαπανούν λιγότερο από το μισό με ένα μέσο όρο 18 λεπτά και 19 δευτερόλεπτα ανά επίσκεψη στο Facebook, σύμφωνα με στοιχεία για τον Αύγουστο του 2011.
Την Σιγκαπούρη ακολουθεί η Νέα Ζηλανδία (30 λεπτά 31 δευτ.), η Αυστραλία (26 λεπτά 27 δευτερόλεπτα), το Ηνωμένο Βασίλειο (25 λεπτά 33 δευτερόλεπτα) και οι ΗΠΑ (20 λεπτά 46 δευτ.). Η Βραζιλία όμως διαθέτει το μεγαλύτερο ποσοστό των επισκέψεων στο Διαδίκτυο σε sites κοινωνικής δικτύωσης (18,9% της χρήσης του διαδικτύου), με το 43% όλων των κοινωνικών επισκέψεις δικτύωσης στη Βραζιλία να είναι στο Orkut της Google. Αντίθετα, το Ηνωμένο Βασίλειο έχει το χαμηλότερο ποσοστό επισκέψεων, το 12,2% αυτών, σε κοινωνικά δίκτυα.
Το Facebook ήταν αυτό με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα site κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ, για τον Αύγουστο του 2011, με ποσοστό το 91% των επισκέψεων από αυτούς τους ιστοχώρους, και το Τwitter να ακολουθεί με 1,92% των επισκέψεων. Το Tagged.com κατετάγη 3ο για πρώτη φορά, περνώντας το MySpace.com με 1,04% των διαδικτυακών επισκεπτών από τις ΗΠΑ.
Η ταχύτερα αναπτυσσόμενη χώρα από την άποψη των επισκέψεων είναι η Ινδία, η οποία σημειώσε μια αύξηση του μεριδίου αγοράς κατά 88% τον Αύγουστο του 2011 σε σύγκριση με τον Αύγουστο του 2010. Οι ΗΠΑ παρουσίασαν επίσης μια αύξηση του μεριδίου αγοράς από το Facebook της τάξεως του 5% σε ετήσια βάση.
Δεν είναι καμία έκπληξη ότι το Facebook παρουσιάζει μια μεγάλη ανάπτυξη διεθνώς, ενώ στις ΗΠΑ, ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ, αποκάλυψε ότι 500 εκατομμύρια μέλη έχουν χρησιμοποιήσει το Facebook μια δεδομένη ημέρα, αριθμό που αποτελεί ορόσημο για το δίκτυο.
Πηγή: proho.gr