Το πιο πιθανό είναι να έχετε ήδη φτιάξει ένα προφίλ της επιχείρησής σας στο Instagram, κι αν όχι, τότε φτιάξτε αμέσως, έχετε αργήσει. Όπως και να έχει, υπάρχουν μερικά εύκολα tips που μπορείτε να ακολουθήσετε και να βελτιώσετε το προφίλ σας. Όχι μόνο φωτογραφίες φαγητών Αν έχετε εστιατόριο, μάλλον ανεβάζετε συχνά φωτογραφίες με τα πιάτα σας. Αν έχετε μπαρ, τα πιο εντυπωσιακά σας κοκτέιλ. Όμως, το να ανεβάζετε μόνο τα προϊόντα του μαγαζιού σας δεν φτάνει και μπορεί να κουράσει. Ανεβάστε, λοιπόν, φωτογραφίες με το χώρο, τους υπαλλήλους σας ή τη θέα από το μαγαζί. Χρησιμοποιήστε Hashtags Στο Instagram δεν γίνεται να παραλείπετε τις ετικέτες, καθώς είναι ο σίγουρος τρόπος να δουν τη φωτογραφία σας όλο και περισσότεροι. Γι αυτό, λοιπόν, χρησιμοποιήστε σίγουρα το όνομα του μαγαζιού ως hashtag, την περιοχή στην οποία βρίσκεστε και μερικές ακόμα λέξεις, σχετικές με το περιεχόμενο του post. Διαβάστε τη συνέχεια στο supply.gr…