Η Apple τελικά υποχώρησε στις αυστηρές πεποιθήσεις της, τις οποίες διατηρούσε εδώ και χρόνια, να μένει δηλαδή εκτός των κοινωνικών δικτύων και δημιούργησε λογαριασμό στο Twitter αφιερωμένο στην υποστήριξη των πελατών και στην απάντηση στα ερωτήματά τους.
Η κατασκευάστρια εταιρεία του iPhone παραδοσιακά απέρριπτε τα κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook και το Twitter, προτιμώντας να προσφέρει υποστήριξη στους πελάτες της μέσω των δικών της προσεκτικά ελεγχόμενων μέσων. Ο νέος λογαριασμός ο οποίος ονομάζεται στο Twitter «@AppleSupport» θα παρέχει στους χρήστες των προϊόντων συμβουλές και χρήσιμες πληροφορίες από τους ίδιους τους συμβούλους της Apple «τους οποίους γνωρίζετε και εμπιστεύεστε», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η εταιρεία.
Ο νέος λογαριασμός όπως ήταν αναμενόμενο προκάλεσε ενθουσιασμό στο Twitter ιδιαίτερα μεταξύ όσων χρησιμοποιούν τα προϊόντα και ήθελαν πιο άμεση επαφή με την εταιρεία για τυχόν προβλήματα και παράπονα που είχαν. Θαυμαστής και ακόλουθος του νέου λογαριασμού είναι και ο διευθύνων σύμβουλος του Twitter, Jack Dorsey, ο οποίος καλωσόρισε θερμά την παρουσία της Apple στο δίκτυο με ένα tweet: «Ένα μεγάλο ‘καλωσήρθατε’ στο AppleSupport! Τώρα χρησιμοποιούν το Twitter για να παράσχουν υποστήριξη στους πελάτες μέσω tweets και απευθείας μηνυμάτων».
Οι χρήστες των προϊόντων της Apple «αγκάλιασαν» αμέσως το νέο προφίλ το οποίο ήδη μετρά πάνω από 130.000 followers, ενώ τα πρώτα ερωτήματα ξεκίνησαν να γράφονται και να απευθύνονται στους ειδικούς συμβούλους της εταιρείας. Παρόλο που η Apple δεν έχει το δικό της εταιρικό προφίλ στο Twitter, όπως προαναφέραμε, φαίνεται πως αυτό είναι ένα βήμα για να μπει σταδιακά στον κόσμο των κοινωνικών δικτύων.
Εξάλλου πέρυσι δημιούργησε, επίσης στο Twitter, το λογαριασμό υποστήριξης @AppleMusicHelp ο οποίος βοηθά τους χρήστες στη λήψη τραγουδιών και τη δημιουργία λιστών αναπαραγωγής. Αυτός ο λογαριασμός βέβαια έχει μικρότερο αριθμό ακολούθων, όπως είναι λογικό, καθώς απευθύνεται σε πιο περιορισμένο κοινό.