Στραμμένα στο Σαν Φρανσίσκο ήταν χτες τα μάτια της παγκόσμιας τεχνολογικής κοινότητας, καθώς στο Bill Graham Civic Auditorium η Apple πραγματοποίησε την πλέον δημοφιλή παρουσίασή της. Ωστόσο, έκπληξη ήταν ότι αν και όλα έδειχναν πως η έμφαση θα δινόταν στο iPhone 6S, τελικά η Apple άφησε την παρουσίαση του νέου smartphone για το τέλος της εκδήλωσης και επέλεξε να εστιάσει σε άλλα προϊόντα.
iPhone 6S και 6S Plus
«Το νέο iPhone ήταν πάντα στην πρώτη γραμμή. Αυτό άλλαξε την Τετάρτη οπότε και η Apple ανακοίνωσε το νέο Apple TV και ένα μεγαλύτερο, περισσότερο φιλικό για εργασία iPad Pro», σημειώνει χαρακτηριστικά το έγκυρο cnet, επισημαίνοντας ότι η εταιρεία επέλεξε να αφήσει κατά μέρος το iPhone 6s και να επικεντρωθεί σε άλλα προϊόντα: «Και τα δύο προϊόντα έφτασαν τη στιγμή που ο νο2 στον κόσμο κατασκευαστής smartphone προσπαθεί να αποδείξει ότι μπορεί να πουλήσει περισσότερα πράγματα από “έξυπνα” τηλέφωνα».
«Είναι ασαφές πόσο επιτυχημένα τα νέα προϊόντα θα είναι, σε αντίθετη με το iPhone, που είναι ο αδιαμφισβήτητος επικεφαλής στα premium smartphones», γράφει το cnet.
Όσο για τα νέα χαρακτηριστικά που κομίζουν τα iPhone 6S και 6S Plus, σημειώνεται πως προσφέρουν περισσότερη ισχύ, καλύτερη κάμερα και καλύτερο αλουμινένιο σασί. Σημαντικότερη προσθήκη θεωρείται η τεχνολογία 3D Touch, καθώς η οθόνη μπορεί να αναγνωρίσει το βαθμό πίεσης που της ασκείται προκειμένου να εκτελεί διαφορετικές λειτουργίες.
Ανάλογη εκτίμηση για τους σκοπούς της Apple, σχετικά με το iPhone και τα άλλα προϊόντα της, κάνει και η Wall Street Journal: «Η Apple επιθυμεί να μειώσει την εξάρτησή της από το iPhone, παρόλο που επιχειρεί να παρατείνει το ισχυρό momentum της συσκευής».
Αναφορικά με τις βελτιώσεις του νέου smartphone, η αμερικανική εφημερίδα επισημαίνει πως οι αλλαγές που φέρνει η Apple «είναι λιγότερο εμφανείς», εστιάζοντας στην καλύτερη κάμερα, τον αισθητήρα δακτυλικών αποτυπωμάτων δεύτερης γενιάς και στη βελτιωμένη συνδεσιμότητα μέσω Wi-Fi. Φυσικά, λόγος γίνεται και για το «3-D Touch», με τη σημείωση πως «το χαρακτηριστικό, αν και ενδιαφέρον, δεν είναι ο τύπος της εντυπωσιακής καινοτομίας που είναι πιθανή να τραβήξει τους πελάτες στα Apple stores», όπως δηλώνει ο διευθυντής έρευνας στο Gartner, Brian Blau.
iPad Pro
Μεγαλύτερο ενδιαφέρον φαίνεται πως προκάλεσε από την άλλη η αποκάλυψη του πολυαναμενόμενου iPad Pro. «Η εταιρεία ελπίζει πως το μεγαλύτερο iPad θα έχει απήχηση σε εταιρείες και επαγγελματίες, προκειμένου να ανεβάσει τις πωλήσεις, αλλά υπάρχει το ρίσκο κανιβαλισμού της αγοράς των laptop», εκτιμά ο Guardian.
Όπως σημειώνεται, το iPad Pro είναι το πρώτο iPad από το λανσάρισμα της πρώτης συσκευής το 2010 που έχει μεγαλύτερη από 9,7 ιντσών οθόνη, καθώς το μέγεθός της είναι 12,9 ίντσες.
Ιδιαίτερης αναφοράς χρήζουν τα δύο αξεσουάρ που παρουσίασε η Apple και μπορούν να συνοδεύσουν το μεγαλύτερο tablet της. Ο λόγος για το φυσικό πληκτρολόγιο και το «Apple Pencil», ένα stylus για την ευκολότερη χρήση της συσκευής!
«Το μεγαλύτερο iPad μπορεί να βρει ένα κοινό μεταξύ των επαγγελματιών, οι οποίοι θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν το νέο tablet στη θέση των laptops», εκτιμά η Wall Street Journal, επαναλαμβάνοντας βέβαια την πιθανότητα «κανιβαλισμού» της κατηγορίας των laptop της εταιρείας, κάτι που έκανε και στο παρελθόν η εταιρεία με το iPhone 6 Plus που έκλεψε κοινό από το iPad Mini, αλλά αντίστοιχα με το iPhone που σηματοδότησε τη μείωση πωλήσεων του iPod.