Με το «Google+» η Google ρίχνει το γάντι στο Facebook επιχειρώντας να το ανταγωνιστεί και μάλιστα στην… έδρα του. Η νέα κοινωνική υπηρεσία επιτρέπει στους χρήστες να μοιράζονται φωτογραφίες, μηνύματα και σχόλια, τους διευκολύνει να δημιουργούν επιλεκτικές επαφές στο εσωτερικό επιμέρους μικρών ομάδων ενώ ενσωματώνει τους χάρτες και τις εικόνες της.
Το Facebook διαθέτει πλέον πάνω από 500 εκατ. μέλη διεθνώς ενώ περίπου δύο στις τρεις διαδικτυακές αναζητήσεις «περνούν» μέσα από τη μηχανή αναζήτησης της Google. Και οι δύο οργανισμοί είναι οι πιο δημοφιλείς του πλανήτη στον τομέα τους.
Η Google είχε προσπαθήσει και άλλες φορές στο παρελθόν (με τα Google Wave και Google Buzz, που δεν «έπιασαν» στους χρήστες), να εισχωρήσει στα «χωράφια» του Facebook, αλλά χωρίς επιτυχία ως τώρα. Η νέα υπηρεσία Google+ φιλοδοξεί να πετύχει εκεί που οι άλλες απέτυχαν, έτσι ώστε η εταιρία να καταφέρει να γίνει μόνιμος και βασικός «παίκτης» στο πεδίο της κοινωνικής δικτύωσης.
Προς το παρόν, το Google+ είναι δοκιμαστικά διαθέσιμο για ένα μικρό αριθμό χρηστών, όμως σύντομα, σύμφωνα με την εταιρία, το νέο κοινωνικό δίκτυο θα είναι διαθέσιμο για τα εκατομμύρια των χρηστών της.
Αρκετοί αναλυτές, πάντως, προβλέπουν ότι η Google θα δυσκολευτεί να αποσπάσει «πιστούς» από το Facebook.