Το κλειδί για ένα καλό λογότυπο, είναι το να το σχεδιάζεις ώστε να είναι «διακριτικό, αξέχαστο και αναγνωρίσιμο», σύμφωνα με τον ντιζάινερ Lo Min Ming, ο οποίος έχει εργαστεί για λογαριασμό των μεγαθηρίων όπως Google, DropBox και Microsoft.
Αλλά μερικά από τα διασημότερα logos του κόσμου, και άλλα λιγότερο γνωστά, έχουν κρυφά μηνύματα:
1. FedEx
Στο χώρο μεταξύ του «Ε» και το «Χ» υπάρχει ένα βέλος με κατεύθυνση από αριστερά προς τα δεξιά που εκπροσωπεί την «κατεύθυνση, την ταχύτητα και την ακρίβεια», όπως είναι το logistics της εταιρείας.
2. Sony Vaio
3. Amazon
Όχι μόνο το τόξο κάτω από το λογότυπο σχηματίζει ένα χαμόγελο, αλλά επισημαίνει το A και το Z (από το Α έως το Ω), ώστε να δείξει ότι αν υπάρχει κάτι που χρειάζεστε, αυτό θα το βρείτε στην Amazon.
4. Toblerone
Τη στιγμή που το λογότυπο της γνωστής εταιρείας σοκολάτας δείχνει τη κορυφή του Matterhorn – που αντιπροσωπεύει την Ελβετική κληρονομιά- υπάρχει επίσης και μια αρκούδα κρυμμένη στην πλαγιά του βουνού.
5. Toyota
Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι δείχνουν αυτοί οι κύκλοι;
6. Tour de France-Γύρος της Γαλλίας
Το «R» σχηματίζει έναν άντρα πάνω σε ένα ποδήλατο, στο logo για τον πιο διάσημο παγκοσμίως, ποδηλατικό αγώνα.
7. Wikipedia
Κάθε κομμάτι φέρει ένα γλύφο (ένα γράμμα ή άλλο χαρακτήρα), ή ιερογλυφικά, που συμβολίζει την πολυγλωσσία της Wikipedia. Όπως και με το λατινικό γράμμα «W», αυτά τα ιερογλυφικά είναι στις περισσότερες περιπτώσεις το πρώτο ιερογλυφικό ή ιερογλυφικά της ονομασίας« Wikipedia». Ο κενός χώρος στην κορυφή αντιπροσωπεύει την ατελή φύση του έργου, τα άρθρα και τις γλώσσες που πρόκειται να προστεθούν.
8. Continental
Το «C» και το «O», σχηματίζουν ένα λάστιχο- το προϊόν της εταιρείας.