Η στρατηγική της Capcom αλλάζει και βάζει πλέον στο επίκεντρο τα PC games. Αυτό είπε, μεταξύ άλλων, ο αντιπρόεδρος της εταιρείας, Christian Svensson, μέσα από το blog που διατηρεί στο Capcom-Unity, την online κοινότητα της εταιρείας.

Σύμφωνα με τον Svensson, η Capcom θέλει να ισχυροποιήσει την παρουσία της στις αγορές της Ρωσίας, της Κίνας, της Κορέας και της Βραζιλίας. Στις χώρες αυτές, τα Windows είναι η κυρίαρχη πλατφόρμα για games και συνεπώς η εταιρεία σκοπεύει να επενδύσει προς αυτή την κατεύθυνση.

Η Capcom, δημιουργός του Street Fighter και άλλων γνωστών games, είναι μια από τις εταιρείες που έχουν ενοχληθεί πολύ από την απενεργοποίηση του PlayStation Network. Ως γνωστόν, το δίκτυο της Sony δέχτηκε πρόσφατα επίθεση από hackers και παραμένει κλειστό από τον Απρίλιο, εξοργίζοντας την Capcom και άλλες εταιρείες που κάνουν λόγο για διαφυγόντα κέρδη.

πηγή: pcmag